808 visninger
|
Oprettet:
Jeg troede at jeg skulle sove, men... {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften siger : Jeg troede at jeg skulle sove, men min kære Jazzy har andre planer. Hun har i dag fået en gave af sin datter Okke (Og lidt Okke's mor Natasja), noget der hedder en Tux. Jeg må sige at det er lidt af et hit, for jeg har da ikke set noget til Jazzy siden at jeg gav hende den !
Lige nu ligger hun ved siden af sengen i sin kurv, ikke at jeg kan se hende, men jeg kan høre hende gumle og gnaske på denne gummi dims *Gg* Hun hygger sig gevaldigt, men det er jo samtidigt ikke verdens mest behagelige lyd at falde i søvn til for mit vedkommende, så.. Jeg må vente til hun har gnasket af til natten :0)
feb 2005
Følger: 120 Følgere: 121 Hunde: 3 Emner: 259 Svar: 2.852
http://www.petdreams.dk/zogoflex_tux_leget_j_til_hunde_ny_trend_og_milj_venligt-p-764.html
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Hvis den går i stykker ... skal man sende den tilbage står der... så får man en ny... da der er garanti på den.
Skal man så selv betale portoen mon.... det bliver da dyrt , hvis man skal fise på posthuset 3-4 gange om ugen og sende den tilbage... *GG*
Og måske også selv betale porto for at få sendt en ny.... :O)
feb 2005
Jeg har netop stukket hovedet ned i Jazzy's kurv, og til min store fornøjelse lever både hund og tyggeTux endnu, og uden en skramme
Så jeg håber ikke at jeg kommer til at skulle rende på posthuset for tit *GGG*
feb 2005
Jazzy er nu ikke den værste til at ødelægge ting, men hun har dog styrken til det (hun har præsteret at bide noget tupperware i MEGET solidt matriale i atomiske stykker).. - Og den er stadig intakt Tux'en
Men nu er hun da også gået død her i mors arm *S*
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
feb 2008
Følger: 39 Følgere: 36 Hunde: 1 Emner: 343 Svar: 3.610
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
Håber du trods alt fik lidt søvn ind til sidst
Jeg troede at jeg skulle sove, men...