{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.078 visninger | Oprettet:

Dyresex lovlig i DK?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg kom til at undre mig meget over hvordan det kan være dyresex er lovligt i danmark. Den siger at man gerne må ha sex med sit dyr medmindre det lider overlast-men ja ens dyr kan da ikke fortælle det gør ondt!!!
Jeg synes det er dybt godnat at dette kan være tilladt.

MIn kæreste har en ven som kender en der arbejder som noget håndværker. han havde arbejdet ude ved et hus en uges tid og hver aften kunne han høre en hund hyle/skrige unormalt ved huset ved siden af. Da det bliver ved ringer han til politiet og de tager derud. Det viser sig så det er en man som har sex med sin hund. Og det har tydeligvis gjort ondt på den:( Da det er lovligt i DK må politiet beklage og gå deres vej!!

Det er et år siden jeg så det var lovligt. men er det stadig lovligt eller har de fået taget sig sammen til at gøre det ulovligt??

Hvad er jeres mening til dette for jeg er da vildt chokeret over dette!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyresex lovlig i DK??
  • #2   19. jan 2009 Jamen altså er det ikke for latterligt!! kan sempelthen slet ikke fatte det.. Hvis det stadig er lovligt må der sgu gøres noget. Der må da være en der har sex med sit dyr af dem der laver den skidne lovgivning siden det er lovligt!!

• #4   19. jan 2009 Det er virkelig virkelig trist at det er lovligt i Danmark... Nogle gange hænger lovgivningen slet slet ikke sammen med virkeligheden, for nej - Dyret er jo netop IKKE i stand til at udtale sig som hvorvidt det lider last eller ej.... Det er så langt ude..

Jeg mener dog at DF har haft det oppe at vende et par gange ? At få ændret på lovgivningen omkring sex med dyr ?

• #5   19. jan 2009 Hvor sygt!. Utroligt at nogen tænder på sådan noget. Stakkels hund.

• #7   19. jan 2009 Ja det er rigtig de gerne vil have det gjort ulovligt.. men det blev ikke til en skid (undskyld sproget). Håber virkelig folk åbner øjnene op og får det gjort ulovligt..

• #8   19. jan 2009 Ja det er stadig lovligt -og jeg kommer aldrig til at forstå det.

Man mener jo at dyreværnsloven er nok, idet dyret ikke målide overlast. Men hvem vurderer om dyret gør det?

Vi kan vel alle nogenlunde regne ud at en lille kat ville lide overlast om en mand dyrkede sex med den.

Men hvad med lidt større dyr? Større hunde, heste, køer osv? Fysisk lider de vel ikke overlast (så længe der da ikek gøres noget grmt ved dem for at få dem til at stå/sidde/ligge stille), men gør det det ok?

Som det er nu, ville en person der vadede ind på min mark og dyrekede sex med min hest, ikke kunne straffes. Eller i bedste fald få en mindre bøde for at rende rundt på min ejendom. For det han har gjort mod hesten er jo ikke strafbart...

• #9   19. jan 2009 Ja stakkels alle de dyr det går ud over. det er sku helt fra hest til slange og en kanin! usle mennesker

• #10   19. jan 2009 **CHINE* * - OMG ! Den sag har jeg slet ikke hørt om før.... Hvor er det dog en kold og grum verden vi lever i...... Hvad skete der mere i den sag ? Blev bagmændende straffet, eller var den slags også lovligt i det land ?

• #11   19. jan 2009 chine-- det har jeg heller ikke!! Det da for sygt.. stakkels dyr altså.. skulle ikke undre mig at det skete her i dk bare med et andet dyr..

• #12   19. jan 2009 Josefine - Nej, det blev vel bare ved snakken.... Suk....

• #13   19. jan 2009 Siden det er lovligt i Dk må der da være mange som gør det?? klamt at tænke på.

• #14   19. jan 2009 Var der ikke også en sag med en bondemand som "pimp'ede" sine køer ud, for ikke ret lang tid siden ?

• #15   19. jan 2009 Kan huske at der var en artikkelserie i BT for et par år siden ang dyresex i DK. Der var desuden et udbredt dyre bodel netværk bla i nordjylland, hvortil flere udenlandske mænd søgte for at "fornøje" sig...:-(
    -ene og alene fordi det er forbude i de lande hvor de selv kommer fra, men stadig er lovligt i DK.
    Rapporteren var endda blevet tilbudt at bestige en hest, men han havde takket nej, da han syntes at det var noget af det klammeste....

• #16   19. jan 2009 Jeg læste denne annonce på gipote.dk for et par måneder siden
    (link fjernet)
    Den fortæller lidt om hvor organiceret det er i Sverie... Jeg mangler ord!

• #17   19. jan 2009 June-Jo det hørte jeg også.. simpelthen for ulækkert.

Eva c-Det vidste jeg heller ikke. det da virkelig usselt at der er et bodel med dyr.. fyr for satan

• #18   19. jan 2009 Ok Bordel er muligvis at glorificere det lidt. Der var nogle syge bagmænd der havde nogle forskellige dyr, (hest, gris, ko osv.) som udlånte dem mod betaling til dyresex....

• #20   19. jan 2009 **CHINE* * - Det var da altid noget.. Det er jo dybt forfærdeligt....

HVOR ER DET DOG SKRÆMMENDE AT DET ER SÅ ORGANISERET ! ! ! Jeg væmmes sgu lidt over at være menneske, når det er sådan nogle vælger at behandle dyrene...

• #21   19. jan 2009 Jamen, hvis hunden har skreget burde ingen være i tvivl om at den har lidt overlast?

• #22   19. jan 2009 Sidder her og får helt kvalme,,,,,,,

• #23   19. jan 2009 Søster mcflutt-ja det jo lige det, men da der ikke kunne bevises noget måtte de gå igen. Også selvom de fortalte hva de hørte. manden har vel sagt et eller andet om hunden nød det!!
    Det jo bare så forfærdeligt

• #24   19. jan 2009 Fy for satan! Det burde være ulovligt!
    Læste en udtalelse fra en dyrlæge som sagde at en tæve hunds skede udvidede sig når hun var i løbetid, men resten af året trak den sig sammen så den mindede om en 7 årig piges skede.. Det er så sygt:( Det kan godt være nogle store dyr ikke tager fysisk skade af det, men er sikker på de tager psykisk skade af det!

Kommentér på:
Dyresex lovlig i DK??

Annonce