{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.078 visninger | Oprettet:

Dyresex lovlig i DK?? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen. Jeg kom til at undre mig meget over hvordan det kan være dyresex er lovligt i danmark. Den siger at man gerne må ha sex med sit dyr medmindre det lider overlast-men ja ens dyr kan da ikke fortælle det gør ondt!!!
Jeg synes det er dybt godnat at dette kan være tilladt.

MIn kæreste har en ven som kender en der arbejder som noget håndværker. han havde arbejdet ude ved et hus en uges tid og hver aften kunne han høre en hund hyle/skrige unormalt ved huset ved siden af. Da det bliver ved ringer han til politiet og de tager derud. Det viser sig så det er en man som har sex med sin hund. Og det har tydeligvis gjort ondt på den:( Da det er lovligt i DK må politiet beklage og gå deres vej!!

Det er et år siden jeg så det var lovligt. men er det stadig lovligt eller har de fået taget sig sammen til at gøre det ulovligt??

Hvad er jeres mening til dette for jeg er da vildt chokeret over dette!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyresex lovlig i DK??
  • #2   19. jan 2009 Jamen altså er det ikke for latterligt!! kan sempelthen slet ikke fatte det.. Hvis det stadig er lovligt må der sgu gøres noget. Der må da være en der har sex med sit dyr af dem der laver den skidne lovgivning siden det er lovligt!!

• #4   19. jan 2009 Det er virkelig virkelig trist at det er lovligt i Danmark... Nogle gange hænger lovgivningen slet slet ikke sammen med virkeligheden, for nej - Dyret er jo netop IKKE i stand til at udtale sig som hvorvidt det lider last eller ej.... Det er så langt ude..

Jeg mener dog at DF har haft det oppe at vende et par gange ? At få ændret på lovgivningen omkring sex med dyr ?

• #5   19. jan 2009 Hvor sygt!. Utroligt at nogen tænder på sådan noget. Stakkels hund.