{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Sofus`s TRÆLSE dag... {{forumTopicSubject}}

Min kæreste var ude og gå en dejlig lang tur med sofus idag. De kommer begge glade hjem, det havde været en rigtig god tur. Jeg tager imod, og kan så pludselig se fine små blodspor på tæppet... Jeg får vende hunden rundt med møje og besvær ( han hader det) Der kan jeg se et fint V snit på str med en 25 øre... behøver ikke og sige at han blødte pænt meget...
Min kæreste havde godt nok set nogle glasskår på et tidspunkt, men han troede af han havde fået Sofus omkring dem uden at skære sig...

Jeg Beordrede kæresten til at holde pres på såret, mens jeg ringede til dyrlægen...
Vi tager til dyrlægen og det synes Sofus heller ikke er specielt sjovt... ;o(
Han får forbinding på, da snittet er i det sorte af trædepuden, og dyrlægen mener ikke at sting vil kunne holde... Såret er helt ind til det hvide...

Vi skal så holde ham i ro, og så skal vi komme igen mandag og få skiftet forbindingen...

Men hvor er jeg træt af folk som smider flasker i naturen. Der står så mange skrældespande rundt omkring, så jeg forstår ikke at de ikke kommer deres flasker i sådan en i stedet for...

Nu får jeg så en dyrlægeregning fordi at en idiot ikke passer på...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sofus`s TRÆLSE dag...
Kommentér på:
Sofus`s TRÆLSE dag...

Annonce