Hvordan får jeg min hund tilbage??? {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen..
håber her er bare 1 som kan hjælpe mig.. for at gøre en lang historie kort - min eks og jeg købte for knapt 6 år siden en labrador hvalp, og han har været hos os i tykt og tyndt - hunden stod i eksens navn i hunde reg. osv. vi gik så fra hinanden for 4½ mdr siden. jeg købte så hunden af hende med købs kontrakt og det hele (det er ikke en ægte race -men en blanding) MEN hun skulle så have hunden indtil jeg fik et sted at bo hvor jeg måtte have hunden, det har jeg så fået nu - og da jeg forleden dag kom hjem fra en 3 mdr. ferie og vil have min hund - har hun fandme afleveret den på dyreinternatet i rødovre tilbage i sept. mdr. og den er videre formidlet, MEN jeg har en købs kontrakt.. det er MIN hund - og jeg har haft den siden den var 10 uger gammel.. jeg vil koste hvad det koste vil ha MIN hund tilbage.. hvad ka jeg gøre??? nogen der har noget link til nogle love omkring det eller nogen som ved hvad jeg kan gøre.. jeg er villig til at gøre ALT - og jeg mener ALT!!
mvh Viktor.
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 105
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 399
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 33 Hunde: 7 Emner: 95 Svar: 999
jan 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 40
jan 2009
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 399
jan 2009
jan 2009
jan 2009
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Jeg føler virkelig med dig, ville i hvert fald kontakte en advokat og forelægge sagen, og høre om det overhovedet kan betale sig at prøve. Desværre skulle hunden nok have været meldt stjålet eller lign, før man kunne gøre noget. Men er ikke sikker.
nov 2006
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
Jeg er desværre nødt til at give Maiken T ret. Du kan ikke få din hund ved hjælp af loven. Dette skyldes at en hund i følge loven bliver betragtet som en værdi genstand på linie med en sofa eller sådan noget. Og så længe de nye ejere har købt hunden i god tro kan du intet gøre. Det eneste du kan er måske at gøre livet lidt surt for din eks. ved at sagsøge hende for det hun har gjort...
Dem fra internatet må simpelthen ikke udlevere oplysninger på de nye ejere, men det kan være du er heldig at de vil vidregive et brev eller sådan noget.
Det er en super uheldig situation, og jeg føler virkelig med dig
Held og lykke!
jan 2009
de siger at hvis jeg har en kontrakt på det er min hund - så har jeg ret til at få den tilbage... loven omkring formidling af dyr siger nemlig at man kun kan aflevere en hund på internat som man er ejer af.. dvs at min eks har aflevert en hund som ikke er hendes og det må hund ikke.. (det får hun så bare en bøde for) MEN internatet har PLIGT til at tage kontakt til de nye ejere og forklare dem situationen - og de har pligt til at aflevere hunden tilbage til rette ejer - og så må jeg jo bare betale de omkostninger de har haft i forbindelse med deres køb.. dvs 2000kr som de har betalt internatet... så der er sku da helt klart lys for enden af tunnellen..
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.955
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
jul 2006
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 408
Jeg håber du får din hund tilbage...!
jan 2009
så kender kender du en ældre mand fra lolland der lige har fået en sort labrador på 5½ år ved navn Viktor (han fik ham i midten af sep.)
så må du gerne sige til
jun 2007
jan 2009
og til jer andre.. ja naturligvis er det da synd for ham manden som har købt min hund i god tro... men det ændrer ikke det fact at det er MIN hund som er blevet overgivet til internat og videresolgt uden min viden eller tilladelse...
jan 2009
jan 2009
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 63 Svar: 754
jan 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 652
Jeg kan så ikke forstå, at hvis man er så glad for sin hund, hvordan kan man så tage på ferie i 3 mdr uden den.
Beklager, men jeg syntes den burde blive hvor den er nu.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.986
Jeg har ikke set dig i een eneste tråd endnu herinde.....hvor du ikke er ubehagelig i din fremtoning......
Hvis man ikke har noget pænt at sige.... skulle man måske hellere tie stille...
jan 2009
selvf er det rigtig rigtig møj for den nye "ejer" men altså de 4 mdr knytter den nye ejer sig jo helt klar og hunden også. men så tænk på de 6 år vi har været sammen, det gir et bånd som aldrig kan brydes, det sker ikke på 4 mdr,
det kan aldrig blive bedst for alle parter.
men det er bedst for hunden den kommer hjem hvor den har levet hele sit liv,, frem for at blive hvor den har været i 4 mdr, flyttet eller ej,, det er bedst,
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Hvis Emma blev afleveret på internat af en forvildet personm så skulle hun da bestemt hjem til mig igen....hun er også snart 6 år og der er altså et helt bestemt bånd, som gør, at det kan man ikke bare glemme.....aldrig!
Jeg vil nok være egoistisk, men hunden er min og 3 mdr et andet sted kan ikke ændre på det....det er synd for manden, ja....men min egoisme træder altså i karakter i sådan et tilfælle her.
Pøj pøj...håber du får ham hjem igen
jan 2008
jan 2009
nu er jeg så blevet rådgivet i hvad jeg ellers kan gøre og det er så rettens vej som den eneste,
ellers tak for svarene.
mvh
jan 2009
vi havde kontakt mig og min ex, , jeg fik først sandheden da jeg kom hjem .
hvad er det som er så meget underligt om jeg må¨spørge. ??
jan 2009
lige præcis jeg kæmper helt klart , og ja det er en kedelig en´ det her, for alle, men det skal bringes ioden igen, håber jeg også sker snaker , for savner virkelig min bedste ven
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 81
Held & lykke og håber at du får din bedste ven hjem til dig igen
nov 2005
jan 2008
nov 2006
Jeg synes nu ikke at det er synd, at hunden flytter hjem igen, når det er et hjem den har været i, i 6 år. Hunden vil sikkert sagtens kunne huske sit gamle hjem.....om ikke andet hvis hunden ellers fungere normalt i hovedet, tager den ikke skade af at flytte igen.
Men vi kan sagtens blive enige om, at det er synd for den familie, som nu helt sikkert er blevet glade for hunden, og har købt den i god tro. Derfor vidste jeg ikke, om man overhovedet kunne kræve hunden tilbage. Men det lyder det jo så til, at man kan.
jan 2009
altså det var jo vores begges hund,, men da vi gik fra hinanden var det sådan at jeg tog hunden med mig, og derfor skulle han stå i mit navn, og vi lavede en "kontrakt" på at jeg havde købt ham for x kr.
nåede ikke at få ham reg, i mit navn, hun afsatte hunden og nu kan jeg ikke bare få ham igen. da nye "ejer" ikke vil udlevere ham,
og nej han er ikke hos en anden familie,, men hos en ældre alene mand, selvom han er en stor lab .. meget overgearet , vant til børn og med mig på job så også der ved jeg han trives bedst hvor han kommer fra
jul 2007
Hvis du ved hvor hunden er... kunne du så ikke tage ned , og stille og roligt forklare manden , hvordan det hele hænger sammen...mon ikke han forstår , hvor ked af det du er....
Han kan måske bedre forstå det , hvis i taler sammen face to face.... :O)
jan 2009
internatet har snakket med ham og han vil ikke noget som helst,
jul 2006
jan 2009
hvis nogen kender til lign sager vil jeg meget gerne hører om udfaldet osv,,
jul 2006
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 307
Hvis der alligevel kunne komme et møde i stand med tidl. ejer til en 6 år gl. hund, og der blev jubelscener, og hunden gerne vil med tidl. ejer, så ville jeg nok lade ham få den.
jan 2009
dec 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 298
Jeg forstår godt din smerte osv. men som mange har spurgt efter, hvorfor tager man så på ferie i 3 eller 4 mdr.?
Forstår det ikke helt, men giver dig ret, jeg ville også gøre alt for at få min hund igen hvis det var sket for mig, men på den anden side så kommer jeg nok aldrig væk fra min hund i så lang tid.
jan 2009
er det måske ulovligt,, eller forkert ?
dec 2006
dec 2006
jan 2009
men ok nu vil jeg da spilde mig tid og fortælle hele dk om mit privat liv,for nogle undres.. christ..
jeg har mit eget firma og har altid drømt om at komme til usa og lærer noget om mit erhverv. og da min eks og jeg gik fra hinanden var aftalen at jeg flyttede og hunden blev der indtil jeg fik et ordenligt sted,
købte et hus med 3 mdrs ventetid på indflytningen og da mit firma ikke laver så meget i vinter perioden . så valgte jeg at tage til usa imens.
og stadig hva har det med sagen at gøre?
syns det mere virker som om folk ik har noget andet at lave end at grave i et eller andet bare for at holde en snak kørende,
lidt børnehave agtigt. har andet at bruge min aften på .
forsat god aften
jan 2008
jan 2009
har forklaret jeg ikke fik sandheden før jeg kom hjem, spar mig for din uvidenhed
dec 2006
Så ja jeg syntes du skulle ud og få en ny hund, så du kan starte forfra med en ny lille en.
jan 2009
hvis i vil diskutere så gør i det bare.. jeg skal nok kigge og grine over jer imorgen. sov godt
dec 2006
jan 2009
dec 2006
jan 2009
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
Det er altid nemt at være bagklog og savne nu. du må blive sur på din ex, men ikke på manden der ikke vil af med sin hund. Man knytter mange bånd på 3-4 mdr. Man foretager valg og det har konsekvenser.
Jeg ville personligt aldrig rejse uden min hund... i såfald max en uge på en charter!
Håber det bedste for hunden
Mvh.
nov 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 43 Svar: 1.421
Vejledning om ejerskifte
Det er vigtigt, at din hund står registreret med dig som ejer.
Du kan se på ejerforholdsblanketten, om du er registreret som nuværende ejer. Ellers skal du indsende ejerforholdsblanketten i udfyldt stand med personlige underskrifter fra tidligere og ny underskriftsberettiget ejer.
Stambog og vaccinationsattest skal ikke medsendes.
Første ejerskifte er gratis, og dette meddeles automatisk til Dansk Hunderegister.
Efterfølgende ejerskifter koster 130 kr. og meddeles ikke automatisk Dansk Hunderegister.
Husk derfor, at give Dansk Hunderegister besked om dette.
Dansk Hunderegister
Lyngbyvej 11, 1. sal
2100 København Ø.
jul 2007
Hvor ved i fra , om der blev spurgt til den HVER dag......næææ det ved i ikke en sk** om.
Husk at hunden ikke har nogen tidsfornemmelse... ( det skrives der ofte herinde )..... husk lige selv det når i til sommer selv skal ud og rejse... og hunden skal i pension... eller passes af familie.... .... men det er noget helt andet ... ikke ??
Der er sgu altid nogen herinde der skal overfalde folk..... man skal nok finde på noget..... og så kan man klappe sig selv på ryggen , når der er andre der holder med jer.......
Jeg synes ikke i kan være det bekendt..... manden vil bare have sin hund igen.... ville i ikke det ... hvis en pension... eller svigermor havde solgt jeres hund , mens i var på arbejde......
Bare lidt galde herfra...
Victor....... håber du får din hund tilbage... :O)
dec 2006
Så uanset hvad ville jeg ikke komme til at stå i samme situation, så pak den der sammen!
nov 2007
I må sku levet et sørgeligt og kedeligt liv, hvad med lige at feje for egen måtte først istedet for at feje andres
nov 2007
Jeg håber virkelig du for din dejlige vovse tilbage, held og lykke til..
jul 2007
Du skriver...Citat::::: NITTIB: Lille ven hør nu her, så vidt jeg ved er en sommerferie ikke 3-4 mdr. og hvis den var så ville jeg have hunden med, det er der flere der har sagt....
..........................................
Du er 23 år..... og skriver Lille ven til mig.... øhhh..... jeg har et barnebarn der er 4 år ældre end dig....... men der er da godt for dig at du har fået en glorie ..... jeg pudser den gerne for dig for en 10'er.......
Du skal bare huske på.. man ved ALDRIG hvad fremtiden bringer....man kan pludselig komme i den samme situation selv..... :O)
jan 2009
og tak lasse og nanna håber jeg også meget,
og til jer der vil tage hunden med ligemeget hvad,, så burde i slet ik eje en hund, en hund hart nogle gange bedre af, at være hjemme,,
vil da ik udsætte ham for en flyvetur derover i et lastrum og i karantæne og afligevel ikke ku se mig om dagen da jeg jo skulle noget i dagtimerne,, også skulle han bo i en lejlighed derover alene om dagen,, ej vel
det er da synd for hunden og at behandle den dårligt,
eller det er måske helt iorden at gøre sådan,, for det syns jeg bestemt ikke det er.
jul 2007
Gir' dig helt ret....... men der er altid nogen herinde der brokker sig over hvad andre gør.........og som ved ALT.....og er Super-Perfekte selv...
Stakkels dem..... *GG*
dec 2006
Viktor, nej jeg kan da godt se det er synd for hunden at sidde i et lastrum, og det er self ikke synd for den at efterlade den i 3 mdr. og den i de 3 måneder bliver solgt til et nyt hjem, og når man så kommer hjem så skal den til at flytte den igen....
Der kan forekomme ironi.
dec 2006
jan 2009
kan slet ik forstå du kan sidde så længe ved puteren , meget underligt
apr 2005
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.789
dec 2006
Specielt når det kommer fra sådan en gammel mand.
jan 2009
ej det smitter,,
dec 2006
jul 2007
Jaaa... du kan jo godt se , at man ikke kan spørge om hjælp til noget her på HG... uden at få på hattepulen....... der er nogen der er kommet med pæne og brugelige svar.... og jeg håber du kan finde en løsning.
Så må du se bort fra dem , der ser det som deres opgave at høvle dig ned, fordi du tillader dig at gøre noget, som overhovedet ikke vedkommer dem.... og som tråden slet ikke handler om..... :O)
dec 2006
jan 2009
gad vide hvorfor det også hedder mdr. løn når den kun holder i 1 uge,,
apr 2007
Følger: 36 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 63 Svar: 754
jan 2009
dec 2006
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 81
Endnu engang held & lykke med det Viktor...
aug 2005
Følger: 38 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 93 Svar: 840
Hvor der er vilje er der vej.
jun 2007
Forhelvede hvor er der mange tankeløse mennesker herinde!!!!!!!!!!!
nov 2005
Nej jeg ser sku ikke noget forgjort i, at tage afsted på efteruddannelse og lade hunden blive hjemme med x-konen.....nu skal i sku da også lige være realistiske her.....men det virker mere som om, at det er komplet ligemeget hvad victor siger, det er bare forkert uanset hvad.....jøsses.
dec 2006
Viktor du overladte dit KÆRESTE eje til en person som du troede du kunne stole på, sådan vil skæbnen bare ikke, du har mistet din hund som du har haft så KÆRT gennem 6 år, men hvorfor skal en ældre mand lide af at din ex ikke var så (stabil) som du håbede.
Jeg vil give mange ret, hunden burde ikke blive fjernet igen, for nu har jeg hørt hvor travl en mand du er og at du tager på lange ferier, så kan ikke se hvorfor du skal hive ham væk fra et hjem hvor han muligvis har det godt nu.
Nanna P er du så tilfreds????? eller skal jeg blive helt sukkersød?
dec 2006
Han siger det var ferie....... og det var en ferie han tog fordi det gik sløvt i hans firma på denne tid og han har altid gerne ville til USA.!
dec 2006
nov 2005
jul 2007
nov 2005
"jeg har mit eget firma og har altid drømt om at komme til usa og lærer noget om mit erhverv. og da min eks og jeg gik fra hinanden var aftalen at jeg flyttede og hunden blev der indtil jeg fik et ordenligt sted,"
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Han har handlet i god tro og hans hund er ikke den første der er blevet passet,over en længre periode..
Hvad med de hunde,vi tar ind privat og tilbyder nyt hjem,til ny ejer er fundet eller dem der står på internaterne.. ??
Ja føj,han er slem for at ville uddanne sig lidt mere,som i sidste ende vel er til fordel for både ham og hunden.. ??
dec 2006
dec 2006
jan 2009
ja det er faktisk i forbindelse med jobbet jeg har været afsted, var skam ikke hygge ferie, men noget helt alvorligt,
og jo har haft ham med på næsten hver dag,, hele hans liv, (næsten)
og det skal han klart igen når han kommer hjem,, mit job er også hans job,, han passer på og holder mig med selskab hele dagen, han blir sur hvis han ikke kommer med på job hehe mit firma ligger på en stor grund hvor han bare kune løbe rundt og hygge sig,,
kunne aldrig finde på at lade ham være alene hjemme hver dag ,, men sådan er vi jo forskellige,,
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.120
jeg synes det er forfærdeligt at hunden bare er blevet solgt, mens den retmæssige ejer har været ude at rejse, og så er det fuldstændig ligegyldigt om han har været væk i 1 uge eller 3 mdr.
hunden har jo desuden været i det hjem hvor den (så vidt jeg har forstået) boet i 6 år, man må gå ud fra at trådstarter, har forladt den i bedste tro om at den havde det godt og ville være der når han kom hjem.
når det så er sagt, synes jeg det er så plat at bringe alder og nedladende kommetarer ind i tråden.
alder er ikke sjældent irrelevant for viden, iq og erfaring. plus at man faktisk risikere at ramme nogle af dem der hele tiden har talt ens sag, der er ingen grund til at skyde med spredehagl :o)
jun 2007
Hvis du virkelig inderst inde mener at hunden ville have bedst af at komme med til usa, ja så har jeg sgu en smule ondt af din hund.. Gad vide hvad den så ikke kan risikere at blive slæbt igennem???
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 71 Hunde: 2 Emner: 339 Svar: 6.052
dec 2006
dec 2006
læs fra hvad jeg siger inden du svarer, men det har du åbenbart for travlt til.
Mit bid: Tak for det kunne se det nu.
dec 2006
jun 2007
jan 2009
dec 2006
jan 2009
så 10 timer om dagen .. 20 dage pr. mdr. 200 dage om året.. i 10-15år
hvis hund venter mest?
dec 2006
Men ja jeg er ikke så priviligeret at have eget firme med egne regler, ville da ønske jeg havde, men nu er det sådan jeg er studerende, ved godt at jeg er uden for pædagoisk rækkevide, men utroligt nok er det min uddannelse nummer to jeg har gang i.... Jeg ved ikke helt hvordan det kan lade sig gøre med sådan en retarderet person som mig....
Døøøøøøh
jan 2009
jeg kan skam også følge med ham der har hunden nu.. selvf, kan jeg det, ved sgu ik hvordan jeg selv ville reagerer, hvis det var omvendt,,
men sagen er jo han har været min hund altid også er der sket denne katastrofale hendelse og det skal altså rettes,, for jeg mener skaden er størst hvis han bliver,, er sikker på han savner sit gamle liv, er trods alt rutine en hund´s liv består af,, og det husker de,, og han levede et liv med meget rutine og kender mange mennesker og har hunde venner,,
jeg kan da spørge om vi skal på job eller besøge den og den og han ved da hvad jeg snakker om,, sådan noget er ik bare noget man siger ..nåå ok til,, fordi en anden har haft han i 3 mdr, som ikke skulle ha haft ham,
hunden har set mine 2 børn vokse op og de har lege sammen fra små.. siden hunden selv var hvalp. de ting fylder meget i en hund´s liv,, som jeg ved han savner,, og der er mange der savner ham,,
jeg betrager ham som et familiemedlem, og man svigter ikke sin familie, !
jan 2009
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Du er da usmagelig at høre på sådan som du hakker, og taler til andre mennesker.. !
Du kan da ikke på nogen måde sige til victor at det er bedst hunden er hvor den er nu, du kender ikke victor ... du kan ikke sidde og dømme mennesker sådan som du gør lige nu .
hvis ikke du har noget bedre at sige så synes jeg slet ikke du skal kommentere indlægget her, derimod burde du sætte dig i et barneværelse, på en barnestol og skamme dig ved at kigge ind i væggen ! - For du opføre dig virkelig som et lille barn der bare vil lave ballade !
Synes du selv det er i orden at opføre sig sådan overfor andre mennesker ?
Hvordan ville du have det hvis det var omvendt ?
- Bliver mere og mere harm over at nogle mennesker kan finde på at opføre sig så grim !!!!
Victor - jeg har fulgt lidt med på sidelinien, og alt hvad jeg ville have sagt står her allerede en del gange..
jeg håber du kan få din hund tilbage på en eller anden måde.. 6 år er mange år, og selvf kan din hund huske dig :o)
KÆMP - jeg krydser fingre for at du får din hund igen ;o)
jan 2009
dec 2006
M&J: Sikke du kan du kommer her og fabler løs om hvordan jeg taler til folk, du er ikke et hak bedre end andre, er da så træt af jer dobbelt moralske mennesker, i kan sagten tillade jer at tale ned til andre og hiv og hej, det er da noget kun latterligt at høre på.
Du sidder og siger jeg skal i skammekrog det ser da ud til jeg kan få selskab af både dig og Viktor.
Og Viktor, elsker din kommentar med at jeg er udenfor pædagoisk rækkevide, så hold da bøtte mand, hvis du var såååååå god så burde du ikke gå ned på en lavere niveau.
Men nej nej skal da nok respekter professoren i etik!
Ja det var så, så længe jeg kunne holde irritationen om den latterlige kommentar fra dig.
Og jeg undskylder dette svar, overfor dem der intet har med det at gøre.
fik bare nok af deres dobbelt moralske pis som de jo godt kan fyre af!
dec 2006
Følger: 33 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 306 Svar: 4.297
Jeg trædder i det mindste ikke på folk der ligger ned ;o)
dec 2006
Og nedrakke folk stop da lige der, jeg rakker ikke ned på folk hvis jeg selv skal sige det...
dec 2006
nov 2006
Som sagt håber jeg virkelig at du får din hund igen Viktor, det er du i din fulde ret til.......
nov 2007
Godmorgen, selv om det ikke har været en rar aftan i går, så håber jeg stadig du får din vuffer hjem, kan du ikke skrive til mig når der er nyt...
krydser stadig fingre for dig...
aug 2008
Du skal have din bedste ven hjem igen, jeg havde satme os kæmpet for min hund,
Held og lykke herfra
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
Håber virkelig du får ham igen.. for selvfølgelig skal din dreng være hos dig...!
Held og lykke med det
jan 2009
jeg er desværre nødt til at gå rettens vej, for at få min vovse hjem.
så der går jo sin tid, ved stadig ikke hvad der præcis kommer til at ske og hvor lang tid der kan gå .
mvh
aug 2008
Spørger ligsom Britte, giver du tilbagemelding når sagen er afgjort ?
nov 2006
jan 2009
Hvordan får jeg min hund tilbage???