{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.530 visninger | Oprettet:

Fuck min Kashmir er alvorligt syg! {{forumTopicSubject}}

Ja er bare helt ude af den. Da jeg stop op i morges opdager jeg at min hund ikke vil gå og niver ham så i bag poterne og det reagerer han næsten ikke på når jeg niver i forpoterne piver han med det samme! kl var 5.30 og havde ikke kontanter til vagtdyrlæge så måtte vente til kl 8 hvor jeg fik en af mine venner til at køre mig og min hund til dyrlæge det var tydeligt det var noget nederst i ryggen. Da vi kommer ud til dyrlægen for vi ham til at gå og han går helt krumt med ryggen og ryster. Han havde ikke feber men de var sikre på det var noget i ryggen så han skulle blive derude og få smertestillende og så sku jeg komme igen kl 15 og se røngten billeder og tage den derfra. Jeg er bare så bekymret for ham. Han har altid været alene hjemme med anden hund og blevet passet af folk vi kender når vi sku rejse og nu sidder han der helt af læne og kan ikke gå! Og jeg har bare ingen penge til operation hvis det nødvendigt og det har mine forældre heller ikke. men er bare nødt til at få nogen på en måde.
Er bare helt ude af den og venter bare på jeg skal derud igen. Jeg er lige startet i lære og har fået udslæt i hele ansigtet og nu det her.
Det kan måske være en diskosprolaps nogen der har haft hunde med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fuck min Kashmir er alvorligt syg!
Kommentér på:
Fuck min Kashmir er alvorligt syg!

Annonce