{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

hvordan.....??? {{forumTopicSubject}}

får jeg lille Gaia til at tage på har prøvet alt det der aktive foder osv. problemet er at hun spiser måske en lille håndfuld foder på en hel dag (og det er godt nok ikk meget) har også prøvet og give hende hvalpe foder mit spørgsmål ligger i hvad feder og hvordan ska hun foderes hun er en græsk gade hund og kan bedst lide og få mad udenfor....???vi bor i lejlighed uden have så mine kære naboer kigger meget mærkeligt på mig når jeg står uden for opgangen og foder min hund men hun ska jo spise......???

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvordan.....???
  • #1   12. jan 2009 Hvad med at tage noget hundefoder med ud på turen,, gå ned til en græsplæne og spred det ud og lade hende søge efter maden.... Det kunne være det hjalp..

• #2   12. jan 2009 Min sofus havde også svært ved at tage på. Derfor gav min dyrlæge mig rådet at give ham så meget menneskemad som muligt. Kartofler skal moses og ris skal koges helt til splat.

Det er ca 1½ mdr siden nu og han har taget 3 kg på... Det er flot set i lyset af at jeg ikke kunne få ham til at spise noget næsten...

• #3   12. jan 2009 nu er det sådan med gaia jeg tror aldrig hun har leget før for hun bliver bange hvis jeg kaster en pind eller leger med de andre hun hun forstår virkelig ikk hvad der er vi laver og har prøvet og få hende til at søge efter mad men hun spiser måske 5 ud af 20 hunde guffer

christel hvad hedder det foder din opdrætter bruger for det der aktive foder hjælper ikk en dyt

• #4   12. jan 2009 joan : prøver også og give hende menneske mad i ny og næ og det vil hun hellere spise en hunde mad men hun kan jo ikk leve af menneske mad eller...???

hun er lige blevet steriliserede(Staves) d. 21 dec men det har heller ikk ændret noget endnu ????

• #5   12. jan 2009
    *Nadi loves all dogs*....NU MED NYE BILLEDER!!!! .

Hejsa.. prøv at købe 250 g. råt kød hos en barf forhandler eller hos slagteren, og se om din vovse ikke skulle spise det hele smiley

• #6   12. jan 2009 har prøvet med råt svinekød men det vil hun sku heller ikk spise hun er meget glad for spagethi med kødsovs (man er vel grækker) hvidløgs flute men det kan hun jo ikk leve af....

• #7   12. jan 2009 Min dyrlæge sagde at så længe vi får sund og god mad så er det ok. Dog får han en vitaminpille ved siden af... Sofus viser ingen tegn på ikke at tives på menneskemad. Hans pels er pænere, og han er meget mere glad. Hvis vi får noget mad som han ikke kan få af, så får han noget tørfodder med en klat leverpostej i. Det plejer også at glide, da leverpostej bare er det rene guf.

Men jeg ville spørge din dyrlæge, og så høre hvad denne siger.

Når man tænker på at din hund er tidligere gadehund, så er det jo menneskemad hun har været vant til at få at spise...

• #8   12. jan 2009 ikke svinekød, der er for meget fedt i det, prøv med noget dådyrkød, rensdyr, eller kalv og okse.

Prøv i morgen, hvis du har mulighed for det, lad maden stå, du må ikke give hende dit mad, så må hun gå sulten i 1-2 dage, så længe hun drikker vand.

Hvad med dyrelægen hvad siger han/hun

• #9   12. jan 2009 sheila det var derfor jeg gav hende svin fordi jeg ved det har en højere fedtprocent og hun skulle gerne tage to til tre kilo på altså hun er slet ikk FOR tynd men meget slank og hellere en hund med lidt for meget end en med for lidt dr. dyr sys hun er "pæn nok " og prøvede så og få mig til at købe hills foder hvilket jeg ikk har de bedste oplevelser med.... :O(

• #10   12. jan 2009 har også prøvet og faste hende i en til to dage men det har slet ikk nogen efekt tror bare hun ikk er særlig glad for mad.....???også netop fordi hun er en lille gade hund tror jeg måske hun ikk har været vant til særlig meget mad af gangen....

• #11   12. jan 2009 jeg mente ikke at du skulle faste hende, jeg mente at du ikke skulle give hende noget andet en det der ligger i hende madskål, det vil tage tid, men måske kan hun lærer det,

hvor længe har du haft hende?

• Jojo B
    Jojo B Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 10 Svar: 127
    #12   12. jan 2009 Hvis det er et nyt problem så måske en tur til dyrlæge for at sikre at hunden er rask ?

Jeg har forsøgt med mange forskellige mærker foder til min kræsne hund..
    Hills
    Royal Canin
    Eucanuba
    Olivers
    etc...

Jeg har nu fundet det der virker for min hund. Hun har uden at klage spist Arion premium med lam og ris i over 2 år

www.arion-premium.dk

• #13   12. jan 2009 Har den også en gå pænt sele om snuden, så prøv at tage den af!

Ellers så snak med folket fra græske hunde, de kan vel råde og vejlede dig?

• #14   12. jan 2009 nadi der er vist noget du har misforstået, en hund behøver skam slet ikke ligge til den fede side, og hvis dyrlægen siger at hun er ok, så er hun nok....

Kommentér på:
hvordan.....???

Annonce