{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fransk Bulldog Hvalp 16 uger.
  • #1   10. jan 2009 Synes at der er mange hvalpe der gør det..... Min den ene gjorde det også men er holdt op igen, og gør det nu sjælden...((o:

• #2   10. jan 2009 En af mine hvalpe-som nu bor hos mine forældre- gør det samme. Hun har gjort det siden hun kunne gå,,og det er ikke lykkedes at vænne hende af med det. Hun er nu 10 mdr.
    Det er simpelthen også bare ren glæde :o) Og ja,,det er ret irreterende,, ;o)

• #3   10. jan 2009 min han hund på 2 slikker også han har et fast ritual at om aftenen når min kæreste sætter sig i sofae så skal der slikkes tær.. og ja vi har prøvet alt men det kan ikke stoppes.. dyrlægen sagde til os at det nok skulle stoppe når han blev ældre.. men joældre ha er bleve jo mindre gør han det...

• #4   10. jan 2009 Frida min franske bulldog gør et stadig og hun er altså 5 år.. Ja til tider er det ret irriterende, men da vi ikke har haft hende fra hvalp, ved vi ikke om der nogensinde er nogen der har prøvet at få hende til at holde op..

• #5   10. jan 2009 synes vores franske hvalpe også slikker på meget forskelligt og især på os.. navnlig når vi har været i bad... så ynes de det er vildt sjov at slikke på vores fødder og ankler...

• #6   10. jan 2009 Dolly gør det også hele tiden, og hun bliver super ivrig af ren glæde :O)

Kommentér på:
Fransk Bulldog Hvalp 16 uger.

Annonce