{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
551 visninger | Oprettet:

Alene hjemme... {{forumTopicSubject}}

Hej alle..
Ville lige hører om nogle af jer har oplevet noget lignene...
Før jul flyttede jeg hjemmefra sammen med min hund, Holly. Hun kunne ikke lide at være alene, og ødelagde mine ting. Jeg overvejede at købe DAP for at se om det skulle hjælpe. Ville vente til efter jul, da jeg skulle være hjemme hos min far, og hun skulle derfor ikke være alene.
Efter vi er kommet hjem igen, har hun ændret sig fuldstændig. Hun har ikke ødelagt en eneste ting, og hun ligger bare i min seng og sover.
Hun gider ikke engang rejse sig når jeg kommer hjem længere, men bliver liggende og logre med halen.
Den eneste forskel er, at hun nu får lov at ligge i sengen.
Kan det skyldes dette`?

Er super glad for hun har fået det bedre med at være alene, det er en kæmpe lettelse, for fik så dårlig samvittighed at jeg blev hjemme fra skole før.
Nå, men spørgsmålet er så, om i har oplevet noget tilsvarende??
Mvh. Sanne

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alene hjemme...
  • #1   8. jan 2009 Da vi kun havde vores hanhund, var han kun i køkkenet. Og havde jævnt tit taget glasvæv ned af væggene, men en dag glemt vi at sætte noget for så han kun var i køkkenet. Han ku bla komme ovenpå hvor vores soveværelse er, da vi kom hjem ku vi ik forstå hvor han var henne. Men der kom han ned oven fra, rigtigt godt søvnig. Han havde bare sovet hele tiden, siden da var han stort set over det hele. Da vi fik vores tæve, er de bare i køkkenet og gangen, og de har aldrig lavet noget.
    Nogle hunde vil gerne ha meget plads når de er alene, andre vil ha lidt plads. Måske det ka være det.

• #2   8. jan 2009 Ja jeg tror Eddie har ret:) Nogle hunde bliver stressede af for meget plads og andre lider af klaus. så det er forskelligt fra hund til hund:)

• #3   8. jan 2009 Ja det kan godt være. Jeg har en sovesofa, før slog jeg de op, men efter jeg stoppede er det gået over. Så plads er der ikke kommet meget mere af... Men det kan godt være det var protest;)
    Dejligt er det ihvertfald. Hun er blevet en gladere hund smiley

• #4   8. jan 2009 Sanne: jamen det er da dejligt så.

• #5   8. jan 2009 da eddie var yngere havde han også total hjemme problemmer...ved at han kun fik soveværelset at være i og min seng..samt lukke persiener..tændt fjernsyn ..var der ingen problemmer!!så ja har næsten prøvet det samme:-)

• #6   8. jan 2009 Sanne! jeg tror at forklaringen er, at du er trygheden for din hund, og hvor lugter det mest af dig når du ikke er hjemme, det er vel egentlig i den seng. Min hund ligger også i min seng, hvis den skal være alene, og nogle gange henter den en sko eller en trøje med sig, men ødelægger intet efter at han også har adgang til soveværelset

• #7   9. jan 2009 Kan sige dette. Malou har også haft problemer med at være alene, de sidste par dage har hun dog lært sig selv at åbne døre og det har betydet at hun har ligget inde i sengen. Tror at det er vores lugt som giver dem en form for tryghed.

• #8   9. jan 2009 Det kan godt være det er min lugt hun godt kan lide;)
    Tak for alle svarene... Er super glad for det ihvertfald...

Kommentér på:
Alene hjemme...

Annonce