24. jun 2007 Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
Underlig/pudsig oplevelse.... {{forumTopicSubject}}
Vi fik den 27/12-08 aflivet Cleo, efter lang tids sygdom (1 år), hvor alt var forsøgt, så Cleo kunne få et tåeligt liv, desværre uden held!!! (Det var den hårdeste beslutning, jeg/vi nogensinde har måtte tage!!)
Inden vi skulle afsted, besluttede jeg mig for, at jeg ville børste Cloe, så hun kunne være fin på sin sidste rejse.
Igår ville jeg børste Rooney (med samme børste, som jeg brugte til Cleo, på dagen hun blev aflivet). Han gik fuldstændig i selvsving og var hunderæd for børsten. Han er rimelig lydig, men ikke en gang godbider af råt kød, kunne få ham til, at blive ved min side. Han lignede en der plejede at få tæv med børsten..... Så er det jeg tænker, kan han forbinde den børste med, at Cleo ikke er her længere ???????.....
Jeg fik ham til og snuse til børsten, bare for at vise ham, at den ikke er farlig, men han skyndte sig bare væk igen!?!...
Hvis jeg ikke svare med det samme, er det fordi jeg lige har noget arbejde der venter, men så er der forhåbentlig de flere svar ;o)
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
Hvem kender ikke situationen hvor man truer hunden med at den bliver lavet om til at par dejlige varme luffer hvis den ikke arter sig ? Måske tror han at hun er blevet til børste !
Nej pjat ! Men han kan klart lugte hende og er måske derfor blevet overrasket over den pludselig var der igen.
jun 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 117 Svar: 3.708
*looool* det er sgu da det, han ræd for, at blive lavet om til en børste også ;o)
Ja det kan da godt være, at han er blevet forskrækket over duften af hende.... I hver fald en meget pudsig adfærd han lige pludselig lagde for dagen *S*
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 768
Det burde både instiktivt og følelsesmæssigt være ubehageligt for ham
dec 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 779
jun 2007
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
jun 2007
Det kan selvfølgelig være sådan noget, plus måske at hun var meget skidt til sidst, så den duft kan måske også sidde i børsten...
Rooney får en børste !!! :o)
Underlig/pudsig oplevelse....