{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

min hund faker den {{forumTopicSubject}}

var ude at gå med Joey i dag, og slipper ham på den fodboldbane vi altid gør det på, pludselig følger han ikke med mere og jeg han se han løfter den ene poter og halter lidt.. kalder på ham og han halter hen til mig.. jeg giver ham snor på og prøver at opmuntre ham til at gå hjem men han piver og slikker poten og jeg vælger at bære ham hjem.. Her skyller jeg poten og kigger efter for rifter osv. men kan intet se, og da jeg sætter ham ned er der heller ikke noget mere...
Da morten kommer hjem fortæller jeg ham det, og han kan så fortælle at Joey gjorde nøjagtig det samme i går.. Vi går så ud igen her til aften og slipper ham på græsarelalet bag vores lejlighed, her gør Joey det samme igen, og jeg løfter ham op og går ud på cykelstien hvor der ikke er sne, også er der ikke noget i vejen og han løber og springer rundt...
Så jeg har åbenbart en hund der er for fin til sne... Så nu er der ikke mere blødsødenhed fra mig af.. i morgen skal der trænes i at gå på sne, også selvom man hedder joey og tror man er kongen af saba smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund faker den
Kommentér på:
min hund faker den

Annonce