17. jul 2006 Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 236 Svar: 9.475
DAMN CAT!!! {{forumTopicSubject}}
På aftenturen igår havde jeg en ( med tilbageblik set) meget sjov oplevelse, som i princippet er skyld i jeg nu render rundt med det min kære husbund kalder "smølferøv". Den er blå!! Det var skide glat i går og jeg havde bare stukket i skatersko (helt glatte neden under) og skulle lige lufte hundene inden jeg gik i seng. Da jeg er på vej over en bro der går hen over nyborg voldgrav kommer der pludselig en kat løbende der grangiveligt ligner en af vores egne. Nova og Walle ser den og skal selvfølgelig se hvad kræet har så travlt med, så de sætter farten op... i snor. Ja tak mand, jeg stod så der på de glatte sko og som en anden idiot på ski og fordi det var så skide glat fik de 2 småskravl rent faktisk trukket mig et pænt stykke hen af fortovet, indtil de vælger at skære ind igennem sådan et pælesystem ved en gangsti og jeg så røg på røv og albuer.
Andre der har haft skønne vinter oplevelser med deres hunde??
Ps. 2 hunde sælges billigt;-)
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
nov 2006
Følger: 52 Følgere: 53 Hunde: 7 Emner: 184 Svar: 9.234
Jeg har prøvet at stå på ski efter mit 6 mdrs føl, ikke fordi der var frostvejr, men hestene skulle ud på marken, og han troede så at han var fri og begyndte at løbe, der var så bare lidt mudret, der hvor leddet er, så der var glat....og mig på ski efter føllet, håbede bare på, at han snart stoppede, inden jeg kom ned og ligge, sikke jeg ville have set ud. Men heligvis fnadt han åbenbart ud af, at han havde mig på slæb, og stoppede:-)
DAMN CAT!!!