294 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad giver i jeres hund i julegave? Hvad giver i jeres hund i julegave?

Jeg har købt et par ting til Nelly men må nok indrømme at jeg nok bliver mere glad for det end hun gør! Har købt e lækkert rundsyet læder halsbånd med line til og en ny reflex men alt det er hun nok rimelig ligeglad med , ) Nogle gode idéer bortset fra kødben??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad giver i jeres hund i julegave?
  • #1   15. dec 2004 det lyder som en meget flot gave :O)
    Jeg plejer at købe noget nyt legetøj og hundeguffer.
    Hun har lige fået nyt refleks som lyser eller blinker det er meget smart.

• #2   15. dec 2004 Mine får rigtig god mad - og så bliver jeg altid hjemme hos dem - det sætter de vist mest pris på hvis du spørger dem :o))

• #3   16. dec 2004 Det bliver nok en ny sækkestol, den gamle er en mine tøserne har arvet fra min søn og den må siges at værre ved at værre for nusset. Lidt at tygge på bliver det nok også til :o)

• #4   16. dec 2004 Jeg giver ikke mine dyr julegaver.

• #5   16. dec 2004 Hmm, Misja mangler pt. ikke noget hverken legetøj (har en stor kurv fuld), eller tilbehør (har lige hafts føs'dag og fik nyt flot lædder halsbånd).

Så hun ønsker sig - og får, specielle og lækre guffer (dem jeg sys er for dyre i det daglige*S*)...Det er bla. viggo'er (også kaldet kofangere) og de store politistave.

Karina.

• #6   16. dec 2004 Nu er mine hunde dyr der ikke aaaaner hvad jul og julegaver er, så jeg må indrømme at jeg altså ikke køber noget til dem, for de får sq løbende!

Har lige købt en nice lille rød udstillings-kuffert i Stockholm til min tæve og så snart de mangler noget bliver det købt... Men det er jo mest for min egen fornøjelse, for de tygger lige så gerne i en sok fra vaskekurven! *GG*

• #7   16. dec 2004 Vi plejer at købe sådan en sokkeformet pose fra Pedigree, der er alt hvad en hunde mave begærer....

Så vil jeg købe et pivedyr til hende i år.... Det kan anbefales at tage pivelyden fra men det gør vi ikke... (Det plejer Fif at ordne helt på egen hånd ;0)

• #8   16. dec 2004 Ja, jeg tror at Mille udmærket ved at når der ligger gaver under et træ, så skal der ske noget specielt. Hun elsker at pakke gaver op, eller det vil sige hun elsker at flå papiret af, så hvis ikke der er et eller andet til hende, så tager hun simpelthen vores *LOL* Hun ved godt at det er jul!

Jeg plejer at købe sådan lidt forskelligt. En gang fik hun en transportkasse, og selvfølgelig nogle godbidder. Den transportkasse var det mest Mille der fik glæde af. Kan hun komme til at ligge i den, så gør hun det ;o)

God jul til alle hunde og ejere!

Kommentér på:
Hvad giver i jeres hund i julegave?

Annonce