{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

EFTERLYSNING,hund bortløbet,Østjylland {{forumTopicSubject}}

Jeg sætter efterlysningen ind her for en hunde-ven. Jeg håber der er nogen "derude" der vil hjælpe med at holde øje efter ham.

Inges collie er rendt bort fra hjemmet i går kl. 15.30.

Her er nærmere info :

Zobel / hvid han født den 10.01.2006 idmærket med chip. IDnummer 02121/2006 hos DKK.

Lyder navnet Sokrates.

Han er forsvundet fra Dyreparken 8, Søften, 8382 Hinnerup 31.12.08 kl. 15.30

Jeg kan kontaktes på 86 98 81 51 eller 40 88 24 02 eller 28 56 42 72

ingeastrup.collie@mail.tele.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EFTERLYSNING,hund bortløbet,Østjylland
  • #1   1. jan 2009 SEnder efterlysningen videre til de mennesker jeg kender i området.
    Håber hunden snart dukker uskadt op!!

• #2   1. jan 2009 Tusinde tak.

Jo flere, der holder øje, desto bedre.

Ja - det er forfærdeligt - og så lige op til nytårsaften. Jeg håber også han snart er hjemme igen.

• #4   1. jan 2009 Hej Nette
    Jeg har lave efterlysning i 2 andre forummer.
    Jeg har talt med Inge A.

• #5   1. jan 2009 Vil holde øje, men bor i skødstrup så der er langt, men vil da lige kigge omkring når jeg tager til trige senere på dagen, det er jo ikke så forfærdeligt langt fra søften

• #8   1. jan 2009 God Nyhed !!!!
    Han er fundet

Kopi af mail.

Kære alle sammen.
    Tusind tak for gode tanker, trøstende ord og gode tips til at finde ham igen.
    Efterlysningerne på nettet gav resultat.
    En pige her fra byen har været ude og lufte sin hund i eftermiddag. Hun var i Lisbjerg Industrikvarter, som er et stille, roligt sted lige nu, hvor forretninger og firmaerne er ferielukket.
    Der så hun en collie rende forvirret rundt. Prøvede at lave indklad, men han var bare bange.
    Hun kørte så hjem for at ringe til Politiet ( havde glemt sin mobil derhjemme ), søgte efter et tlf.nr. på nettet, men fandt så på at søge efterlysninger på collie. Der fandt hun min efterlysning på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside.
    Hun ringede mig op, og jeg var et helt andet sted for at lede efter ham, skyndte mig at vende bilen i den rigtige retning. fandt stedet, men kunne ikke finde ham. Vi kaldte og fløjtede, ledte og ledte, men fandt ham ikke. Tina som havde set Sokrates tilbød så at vise os, hvor hun havde set ham.
    Og ganske rigtig, der sad han og trykkede sig i et krat og var bare så bange.
    Han vidste ikke rigtig om han skulle tro sine egne øjne, men vi fik ham da lokket ud, og så kan det nok være gensynsglæden var stor.
    Han var bare så glad. Men han var godt nok blevet beskidt og fyldt med grene, burrer og masser af skidt.
    Da vi kom hjem drak han en halv skål vand, kom i bad og så fik han sin aftensmad med et ekstra stykke steg fra i går.
    Nu ligger han bare lige så stille og tilfreds ved mine fødder.

Det var den bedste gave jeg kunne få. Tænk at få ham helskindet hjem igen.
    Jeg havde indstillet mig på at skulle hente en død hund et eller andet sted.

Har afmeldt efterlysningen hos politiet. Det var den samme betjent, som tog imod efterlysningen i går. Han blev næsten lige så glad som mig. Han fortalte, at de havde talt om det hjemme hos ham i dag. Han synes også det er ganske skrækkeligt, at skulle undvære sin hund på den måde.
    Der var usædvanligt mnage efterlysninger af hunde i går. Han fortalte, at en mand lige havde ringet og afmeldt sin efterlysning, men det var fordi hunden var fundet trafikdræbt.

Nu sidder Sokrates her og vil holde i hånd, fordi de skyder raketter af igen, så nu vil jeg holde for denne gang.

Tak for hjælpen.

Kærlig hilsen Inge

• #9   2. jan 2009 Godt at han kom hjem igen :o)

• #10   2. jan 2009 Hvor var det godt du fandt din hund.. blev rørt over at læse dit "Takke brev" Du må have haft det så skidt, da han var væk, men godt han er hjemme igen -Godt nytår til jer :o)

• #12   2. jan 2009 Hvor var det dejligt.... Skønt at høre..((0:

Kommentér på:
EFTERLYSNING,hund bortløbet,Østjylland

Annonce