{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
570 visninger | Oprettet:

Så er hundene afleveret {{forumTopicSubject}}

Så er hudene kommet i pension. Og ja undskyld, men gud hvor er det dejligt. De sidste tre dage har været et maridt. Julle har været ved at gå igennem både vinduer og døre. Elvis har tisset og skedt over alt fordi han har været så bange.
Så vi har lige aftalt med pensionen at næste år kan vi bare komme med dem et par dage før. Det ligger langt ude på landet og der bor kun gamle mennesker så der bliver ikke fyret noget af.
Nu er kærsten gået igang med at gøre grundig rent. Og jeg må heller komme i gang med at lave foretten til i aften da jeg skal have det med.
Rigtig god nytår alle sammen. Pas nu på jer selv og jeres hunde.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er hundene afleveret
  • #1   31. dec 2008 Godt nytår til jer også smiley

Super at de kan få slappet lidt af i pensionen *S*

• #2   31. dec 2008 Pyha ja sikke da noget:-( Så er det godt at I kan komme før til næste år.

Hav en god aften og godt nytår:-)

• #3   31. dec 2008 det er dejligt at der findes såddan steder nu bor jeg heldigvis meget tæt på borrislejeren og når de har gang i store øvelser er det en hel nytåraften hjemme hos os og diesel er bestemt ikke bange

• #4   31. dec 2008 Daisy er også afleveret i hundepension nu.
    Puh det var svært :o(
    Der var godt nok mange hunde der gøede.
    Larmede så meget så man ikke kunne snakke sammen...
    Øv :o(
    Men jeg håber det er bedre for hende end at skulle lide af sin angst i aften...

• #5   31. dec 2008 Noa er oxo sendt afsted og vi aftalte at hvis det stadigvæk brager helt vildt imorgen henter jeg ham først engang på fredag.

Et sandt marridt den sidste uge og ligeså stressede for os andre som for ham at han gøer og hellere skider i pelsen end at vove sig udenfor.
    Så uha det er dejligt at vide at der ikke bliver skudt af der hvor han bliver passet.
    Det er hos en af dyrlægerne som skulle have ikke mindre end 12 hunde de næste dage. Hatten af for hende og det fede er at de ikke skal være i hundegårde, men må færdes over det hele og der er et kæmpe indhegnet areal hvor hundene kan løbe og lege sammen.

Så vi napper så en afslappet nytårsaften og der kan hygges uden at skulle bekymre sig om min angste bamse...

Godt nytår til alle smiley

Kommentér på:
Så er hundene afleveret

Annonce