ANG SMITTE PÅ INTERNAT. {{forumTopicSubject}}
Kære alle sammen.
Det var mig der satte den annonce på dyrenettet. Jeg har desværre ikke fået læst alt havd i har skrevet herinde men en del af det.
situation lyder som følgende: dyreværnet har en afltale med politi og falck om at de indleverer herreløse dyr de har fundet eller vanrøgtede dyr de har beslaglagt, disse kommer i en seperat stald, da vi ikke kan være sikre på at de er vaccineret, og derfor ikke må komme sammen med de andre. desværre havde vi en hund der viste sig at lide af parvo virus. en parvo vaccine tager fire uger om at virke, derfor kan de hunde vi har fået ind for 14 dage siden og overgået til os og vaccineret for 14 dage isiden i princippet for parvo. alle vores hunde er testet negative 2 gange men vi tør ikke tage nogle chancer, derfor skal hele internattet lukkes ned for en 14 dags periode og disinficeres så vi er helt 100% sikre, derfor annoncen. vi har en karantæne til syge hunde men den skal også turen igennem, ellers er vi lige vidt hvis de får det derinde, det er en alvorlig sygdom. jeg er ked af hvis jeg har fejludtrykt mig og det har skabt så meget påstyr. jeg har sat annoncen i en god mening for dyrenes skyld.
håber i kan bære over med mig.
mange venlige hilsner christina
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
jun 2005
Følger: 31 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 403
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Jeg har så lige et spørgsmål, kan de hunde som i sender ud i pleje ikke værer bærer af parvo virussen ???
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 6
jeg siger mange tak for de varmende ord. jeg har haft det meget skidt med det hele både fejlinformationen men også stressen over ikke at kunne finde plads til hundende. har dog fået en meldning fra et andet dyreinternat om at de evt kunne passe dem så det ville være super dejligt
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Jeg kan godt forstå at du føler dig stresset af hele situasionen, og håber at i finder en god løsning på hele problemet.
jan 2006
jan 2006
jan 2006
jan 2006
jeg er ny i faget puha det var en lang roman.
jan 2006
jeg havde misforstået det hele. jeg skulle finde plejefamilier mellem mandag og torsdag så de kan blive hentet fredag. der er inkubationstiden overskredet, og kan derfor ikke bære virusen videre, såden var det. jeg er ny i faget.
vi har snakket med dyrenes beskyttelse og de siger vi gør det helt rigtige. til alle jer der har taget venligt imod mig herinde, mange tak for det..det har betydet meget for mig
mange venlige hilsner christina
ANG SMITTE PÅ INTERNAT.