{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Hund kørt ned af fartgal! {{forumTopicSubject}}

Hej
Vil bare lige dele denne oplvelse med nogen.. Min samlever skulle lige køre sin Far hjem efter vores datters fødselsdag, på retur vejen kører han godt nok 90 kmt. Men en bil overhaler ham i et S sving, Jonas dytter og blinker med lyset, da der kommer en modkørende... Nårh men med hjertet i halsen kører Jonas videre mod hjem, han ser bilen på afstand køre helt onsvagt forbi et helleanlæg i vores by. Da Jonas kommer indenfor byen ser han bilen stoppe og bakke, ved siden af står der 2 mennesker med en hund i snor og en hund liggende ved siden med benene i vejret - klart kørt ned! Så Jonas farer ud af bilen, råber så kan du fanme køre ordenligt, skynder sig hjem og ringer til politiet (han har i vrede glemt alt om nr. plade), bagefter kører han ud for at finde dem med hunden, for lige at hjælpe evt. køre dem til dyrlægen.... Han møder dem på vejen, hvor de forklarer at hunden ikke var deres men en strejfer, den havde hundetegn på, og de havde været nede med den til ejerne... Dog var den heldigvis kun kommet galt afsted med det ene ben.. Men alligevel en tur til dyrlægen! Idioten med bilen forsvandt lynhurtigt igen!

Jeg blev så forbandet gal... Fucking forbande møg idioter - jeg håber fanme han har fået sig en forskrækkelse der vil noget, for tænk om det var et barn? Min tæve har det nogen gange med at gå sine egne ture.. Men UHHH tænk, det kunne ha' været hende!

Så til alle fartgale idioter, så ta' dog forhelvede at tænk jer om.. Pas på andre i trafikken, I er jo ikke alene på vejene!

Lige et surt opstød fra Mig - Heidi

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund kørt ned af fartgal!
  • #1   7. jan 2006 Du har helt ret... Men i følge dem der gik, var hunden på fortorvet, kan ved nærmere gennemlæsning godt se at jeg glemte den info. Og det kunne jo ha været hvad som helst!

Jeg ved ikke selv hvad jeg skal gøre for at holde min hund inde, hun kravler let over 180 også med sådan en skrå på, så det faktisk ikke burde kunne lade sig gøre. Jeg har når hun er ude alene, valgt at sætte hende i snor, da det oftets er der hun vil på eventyr!

Heidi

• #2   7. jan 2006 Det var dog en forfærdelig historie!

Jeg må indrømme, havde jeg gået med mine hunde der, og der var et kvaj der kørte dem ned fordi han var sindssyg fartgal....så vil jeg slet ikke udtale mig her om hvad jeg ville gøre ved den person...for det ville ikke være pæne ting.

Jeg synes i det hele taget, at folk nogle gange kører som åndsvage, jeg sidder tit i min bil og brokker mig. Deres sindssyge overhalinger i voldsom fart, blot så de kan komme 100 meter længere frem. Blir fanme så tosset!!

Tror desværre bare ikke, at sådan en idiot lærer noget af det...mange lærer jo ikke engang noget af at totalsmadre deres i bil i en fart-rus, de fortsætter ufortrødent så snart de får en ny.
    Håber der er nogen der har fået taget hans nummerplade, for han burde ikke slippe - om ikke andet burde han betale for den dyrlægeregning...stakkels hund!

• #3   7. jan 2006 Vil lige sige at det er ligemeget om det er en hund eller et barn.

• #4   7. jan 2006 R&M>>> og dog... det er skrækkeligt når dyr bliver kørt ned, har desværre selv oplevet det. Men det er dog værst hvis det er mennesker.

• #5   7. jan 2006 uha stakkels vuf! godt der ikke skete mere med den! tænk det kunne have været ens egen, hobbi løber sig da nogengange en tur, selv om jeg prøver at forhindre det...

• #6   7. jan 2006 Væmmeligt, godt der ikke skete mere, men den idiot til bilist skulle have 3 klip på en gang...

• #7   7. jan 2006 marie-louiseJ måske syndes du ikke det men vi betrægter vores hund som vores barn!

• #8   7. jan 2006 ja det gør jeg også! Alle mine dyr er mine børn. Men selvom man ikke vil have at det er sådan, så ville da være aller mest skrækkeligt om man kørte et menneske ned! hvis mit barn havde været ude og lufte hunden, og hunden blev kørt over, ville jeg da være lettet over at mit barn ikke blev det! Jeg ville være ulykkelig over at hunden var kørt ned! Men havde mit barn været kørt ned, og hunden overlevet, ville jeg nok ikke kunne lade være med at tænke; "Bare det havde været hunden istedet"
    Ikke rart, men sådan tror jeg at jeg vill have reageret.

• #9   7. jan 2006 Det kan selvfølige også være at det er fordi vi ikke selv har børn men kan ikke lige det du skrive bare det hvade været hunde istedet. Men alle har vær sin holding til tingene

• #10   7. jan 2006 M-L Ja sådan havde jeg nok også reageret. Det er noget andet, når det er af eget kød og blod, noget man med sin krop helt selv har skabt! En hund er da også vores børn, men på en anderledes måde! Men hvis jeg skulle vælge - så vælger jeg mit barn! Men den situation håber jeg ALDRIG at komme ud for, og ønsker det heller ikke for mine værste fjender!
    Heidi

• #11   7. jan 2006 ´R&M>>> har heller ikke børn, men det er desværre hvad jeg tror er min reaktion. Uanset hvor højt jeg elsker mine dyr, vil mine børn og familie komme først.

Heidi>>> Enig. En skrækkelig tanke...

• #12   8. jan 2006 Jeg har for 5 mnd. mistet min hund ene på denne måde.
    Hun var blevet ramt med 90 km/t, og personen som kørte bilen kørte bare videre.
    Hun kunne desværre ikke reddes, så hun blev kun 6 mnd. gammel.

Så ja, jeg kan godt forstå du er gal og det bliver jeg også når jeg læser dette.

Folk som køre så sådan burde virkelig få en lærestreg, for livet. det er min menning.
    Men det er jo også fordi jeg har mistet min elskede bulldoghvalp, begrund af en eller anden altterlig fartdjævel.

• #13   8. jan 2006 jeg giver Mette P ret i de 3 klip.

Kommentér på:
Hund kørt ned af fartgal!

Annonce