Hund kørt ned af fartgal! {{forumTopicSubject}}
Hej
Vil bare lige dele denne oplvelse med nogen.. Min samlever skulle lige køre sin Far hjem efter vores datters fødselsdag, på retur vejen kører han godt nok 90 kmt. Men en bil overhaler ham i et S sving, Jonas dytter og blinker med lyset, da der kommer en modkørende... Nårh men med hjertet i halsen kører Jonas videre mod hjem, han ser bilen på afstand køre helt onsvagt forbi et helleanlæg i vores by. Da Jonas kommer indenfor byen ser han bilen stoppe og bakke, ved siden af står der 2 mennesker med en hund i snor og en hund liggende ved siden med benene i vejret - klart kørt ned! Så Jonas farer ud af bilen, råber så kan du fanme køre ordenligt, skynder sig hjem og ringer til politiet (han har i vrede glemt alt om nr. plade), bagefter kører han ud for at finde dem med hunden, for lige at hjælpe evt. køre dem til dyrlægen.... Han møder dem på vejen, hvor de forklarer at hunden ikke var deres men en strejfer, den havde hundetegn på, og de havde været nede med den til ejerne... Dog var den heldigvis kun kommet galt afsted med det ene ben.. Men alligevel en tur til dyrlægen! Idioten med bilen forsvandt lynhurtigt igen!
Jeg blev så forbandet gal... Fucking forbande møg idioter - jeg håber fanme han har fået sig en forskrækkelse der vil noget, for tænk om det var et barn? Min tæve har det nogen gange med at gå sine egne ture.. Men UHHH tænk, det kunne ha' været hende!
Så til alle fartgale idioter, så ta' dog forhelvede at tænk jer om.. Pas på andre i trafikken, I er jo ikke alene på vejene!
Lige et surt opstød fra Mig - Heidi
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Jeg ved ikke selv hvad jeg skal gøre for at holde min hund inde, hun kravler let over 180 også med sådan en skrå på, så det faktisk ikke burde kunne lade sig gøre. Jeg har når hun er ude alene, valgt at sætte hende i snor, da det oftets er der hun vil på eventyr!
Heidi
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Jeg må indrømme, havde jeg gået med mine hunde der, og der var et kvaj der kørte dem ned fordi han var sindssyg fartgal....så vil jeg slet ikke udtale mig her om hvad jeg ville gøre ved den person...for det ville ikke være pæne ting.
Jeg synes i det hele taget, at folk nogle gange kører som åndsvage, jeg sidder tit i min bil og brokker mig. Deres sindssyge overhalinger i voldsom fart, blot så de kan komme 100 meter længere frem. Blir fanme så tosset!!
Tror desværre bare ikke, at sådan en idiot lærer noget af det...mange lærer jo ikke engang noget af at totalsmadre deres i bil i en fart-rus, de fortsætter ufortrødent så snart de får en ny.
Håber der er nogen der har fået taget hans nummerplade, for han burde ikke slippe - om ikke andet burde han betale for den dyrlægeregning...stakkels hund!
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 24 Svar: 183
sep 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 7 Emner: 344 Svar: 2.087
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 33 Svar: 169
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
dec 2005
sep 2005
Ikke rart, men sådan tror jeg at jeg vill have reageret.
dec 2005
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 42 Svar: 373
Heidi
sep 2005
Heidi>>> Enig. En skrækkelig tanke...
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 266
Hun var blevet ramt med 90 km/t, og personen som kørte bilen kørte bare videre.
Hun kunne desværre ikke reddes, så hun blev kun 6 mnd. gammel.
Så ja, jeg kan godt forstå du er gal og det bliver jeg også når jeg læser dette.
Folk som køre så sådan burde virkelig få en lærestreg, for livet. det er min menning.
Men det er jo også fordi jeg har mistet min elskede bulldoghvalp, begrund af en eller anden altterlig fartdjævel.
nov 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 266
Hund kørt ned af fartgal!