{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille hund
  • #1   24. dec 2008 Står der ikke det uden på pakken med foder?

• #2   24. dec 2008 ja men hvalpe spiser knap det de skal i starten, men må lige prøve at lokke med noget i morgen, hvis det er ...
    Han har kun været vandt til opblødt mad, men spiste helt vild igår at tørkosten, så ved ikke lige om jeg skal give ham begge muligheder???
    Eller kun give ham tørkost??

• #3   24. dec 2008 Vi giver altid vores hunde opblødt mad. og de har aldrig nægtet at spise ikke et eneste måltid er sprunget over. Det ligemeget hvad du gør men hvis han ikke vil spise det så giv ham det opblødt. men hvis du vil have han skal lære at spise det tørt så la vær han skal nok spise når han er sulten

• #4   24. dec 2008 ja men har altid fået at vide, at man skal holde sig fra det opblødet pga tænder, det har de ikke godt af, siger dyrlægen.
    Men han er jo så lille endnu...

• #5   24. dec 2008 ja det er han. Vores hunde har aldrig haft noget med tænderne men de får også hårde gnaveben engang imellem ved ikke om det har noget at sige

• #6   24. dec 2008 Hæld et eller andet over maden lige inden han får det.
    Så er det lidt blødt, men skal stadig knases, og han får derfor fornemmeslen af det hvis det er problemet.
    Vand eller evt. A38.

Så kan du trappe det ned i løbet af en uges tid eller sådan, så det ikke skal blødes op hver dag resten af livet.

• #7   24. dec 2008 ja men hele dagen igår da vi hentede ham spiste han tørkost , det meste af tiden under transporten på godt 2 timer...
    Han har også fået lidt a38 idag. Men her til aften ville han ikke have noget af det. Men må lige være obs på ham i morgen...
    Har selv prøvet at sælge hvalpe , hvor de slet ikke spiser de de skal, og deres ejer har været vild bekrymret, hvor jeg ikke er, så længe jeg ved de bare spiser noget.
    Synes bare han er så lille, men han kan vel også lige have brug for at til vende sig....

• #8   25. dec 2008 Hmmm har fundet ud af, at han helst vil spise mad ,når det er opblødt, så det skal han da have lov til.... SS

Kommentér på:
Lille hund

Annonce