{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

TILMELDING til "Årets Nisse" {{forumTopicSubject}}

Så er det nu alle jer der har julehunde skal i gang med tasterne. Vi skal jo have alle med, så I får lige den samme smøre som jeg oprettede i søndags (tror jeg det var *GG*)

Jeg har fået lavet hjemmesiden så den er klar til tilmelding. Desværre er det ikke så lang en tilmeldingsfrist, da vi jo nærmer os d. 24. december.

Hvis I skynder jer, kan I sagtens nå at være med. Sidste tilmeldingsfrist er d. 16. december.

Betingelserne for at kunne deltage er bare at hunden sidder i juleomgivelser. Læs mere inde på hjemmesiden.

Inden tilmelding, vil det være fint hvis I lige kunne læse reglerne på hjemmesiden ;o)

Det eneste I behøver at gøre er at skrive disse ting i dette indlæg:

Dit navn:

Hundens navn:

Hvis det er et specielt billede du vil have, skal du skrive hvilket det er. Ellers vælger jeg bare et fra din hunds profil som jeg synes er godt.

I kan læse meget mere inde på hjemmesiden om det. Adr. er www.aaretsnisse-9876.webbyen.dk.

Jeg håber at alle juleglade hunde og hundeejere vil tilmelde sig ;o)

Er der spørgsmål, kommentarer eller ideer, vil jeg meget gerne at I skriver dem her *S*

Vi skal jo alle være tilfredse.

Glædelig jul til alle hunde og deres ejere!

Masser af decemberhilsner fra Rikke og Mille

PS. Til jer der tilmeldte jer i sidste tråd: I behøver slevfølgelig ikke at skrive igen ;o))

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
TILMELDING til "Årets Nisse"

Annonce