Vally har dyrelægeskræg! {{forumTopicSubject}}
Vally hader simpelthen dyrelægen, hun ryster helt på bordet når vi bære hende op og hun bider dyrelægen ( ikke voldsomt men så det gør lidt ondt ) [især når hun skal klippe hendes negle ] Vally har også fået sprøjter og det er hun nærmest ligeglad med, men det kniber med at få de negle klippet... Sidste gang ( ikke særlig længe siden ) skulle hun have en lille mundkurv på og jeg kunne se at hun var helt hidsig.. :S da vi så satte hende på gulvet rystede hun helt vildt og til sidst så hun en kat som fik hende op at køre lidt og så blev hun glad igen..
har lige nogle spørgsmål til det her med dyrelægeskræk..
- ved at der er mange hunde der har det, men har jeres hund det også, og kan det blive for vildt eller har i selv prøvet hvor hunden bed dyrelægen eller noget? Ved i om man kan gøre noget ved det eller bare snakke beroligene til dem [ selfølelig ikke tryste ] men noget som for dem til at køle ned? Passer det at små hunde bliver vreder eller nemt bliver sure end store hunde?
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
men vil ikk tage imod kiks og han holder sig til sim moar.. men de skal allesammen klappe ham =)
han har så haft en dårlig oplevelse med at blive stukket så der hyler og skriger han, han kommer heller ikk op på bordet da han engang var tæt på at falde ned, var så heldig at min kæreste stod der og nåede at gribe ham =/
dec 2005
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 8 Svar: 20
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Men nu er jeg selv så heldig, at dyrlægen kommer hjem hos mig, så der er hunden i vante omgivelser.
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
Men jeg vil sige at det handler meget om hvordan man selv er når man træder ind hos dyrlægen. Hvis man ikke selv er for glad for det så reagere hunden altså med at være bange og nervøs. Den kan mærke på dig at der er noget galt......det er da klart man er nervøs.....det koster jo ofte en bondegård.....af de store *GG*
dec 2005
dec 2005
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
Vally har dyrelægeskræg!