{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

Martin H
Martin H
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 36

øremider???? {{forumTopicSubject}}

Aften til folket...

ja min hund er begyndt og rystemed hovedet helt vildt, han har en del ørevoks i det ene hører....

Jeg har så dryppet lidt olie i øret og fået det mess. godt rundt og tage så meget jeg nu kunne med vat... Ja som de gør ved durelægen...

Er der andre ting man kan gøre så man måske kunne undgå en tur til dyrlægen og få skyllet øre..

Martin

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øremider????
  • #1   15. dec 2008 Jeg ville ringe til dyrlægen imorgen. Jeg ville IKKE selv begynde at eksperimentere med ører:-))

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2008

#2   15. dec 2008 nej har heller ikke gjord noget vildt, men har fået fortalt man man kunne prøve det

• #3   15. dec 2008 Du kan ikke få det hele ud, og miderne lægger også æg, som er 21 dage om, at klække, så der skal en dyrlæge til.

• #4   15. dec 2008 Jeg ville absolut ta´ til dr.dyr.med hunden-da den skal ha´ nogle øredråber. Har lige selv været afsted med min hund-for de samme symptomer.

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2008

#5   15. dec 2008 ja men er ikke sikker på det er øremider nemlig.

Er der en måde og finde ud af det, har han bare en masse snask og så lugter det noget vildt

• #6   15. dec 2008 Der er ingen tvivl-når ørerne lugter fælt-afsted til dr.dyr,og få øredråber. Samtidig har din hund også ondt i ørene.

• #7   15. dec 2008 en tur til dyrelæge sådan en øremide er ikke lækker vi kæmper stadig med vores kats øre fordi folk sagde vi ikke behøvede gå til dyrlæge men kunne klare det selv men nej nu har vi været ved dyrlæge 3 gange med det stakkels kat heldigvis er både den anden kat og diesel gået fri

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2008

#8   15. dec 2008 Nå der er hvis ikke så meget og gøre, når i siger det.

Det var da skod, og så lige i den her tid...

Så må jeg lige se om jeg kan finde en ordenlig dyrlæge så....

• Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    dec 2008

#9   15. dec 2008 Hvad kommer det enlig af??????

• #10   15. dec 2008 Ved ik hva det kommer af.. Men min hun havde de samme symptomer. Og vi vidste ik at det var øremider. Men det endte så med en betændt byld i øret.. En operation i øret og knap 2800 kr til Dr. Dyr.. Så ik spar pengene på at få det tjekket og få øredråber..

• #11   15. dec 2008 Nu ved jeg ikke hvad race hund du har men hvis den lugter ud af øret kan det tyde på en øreinfektion som kræver dyrlægebehandling. Jeg har en springer spaniel som indimellem får vrøvl med ørene og hvor han skal have antibiotika og øredråber til at afhjælpe problemet.

Øremider ligner nærmest kaffegrums eller små sorte barkstykker... du kan læse mere om dem her: (link fjernet)

Kommentér på:
øremider????

Annonce