25. mar 2008 Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 784
søger/tilbyder...? (: søger/tilbyder...? (:
Hey..
Jeg søger/tilbyder, at gå/være sammen med din/dine hunde. (: Jeg er 15 år og får hjemmeundervisning for 9. klasse, så derfor er her ikke så meget, at lave til hverdag. Jeg har selv en lille D/S gårdhund på 2½ år, men han fik desværre ikke en så god start på livet, så han er for det meste bange for fremmede og hunde, dog er han blevet bedre til hunde og vil sige hej til de fleste, bare de ikke er for påtrængende. Derfor er det ikke lige sjovt, at gå med ham altid. (: Og ham tager jeg vist ikke med, hvis det er.. (:
Nå, men derfor tænkte jeg, at hvis nogen bor omkring Hundested/Frederiksværk/Hillerød, der omkring, og synes jeg godt kunne bruges, til at bruge noget tid sammen med din hund, evt træning og/eller gåture, jamen så skriv endelig!
Jeg er vild med hunde og skal uddanne mig til et eller andet, som omhandler hunde...
Det her har ikke noget med penge i sig.. Eller.. Så skulle det da lige være tog/busbilletten engang imellem, hvis det skal bruges. Men det behøves ikke...
Kan også sagtens tage hunden med hjem nogen timer bestemte dage, hvis det er det, whatever...
Jeg håber på svar fra nogen. (:
-Michelle.
Ps. Spørg endelig, hvis der er noget. Helst på pb.
Jeg bor selv i Frederiksværk.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 22 Svar: 246
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 4 Emner: 144 Svar: 784
Har jo også selv en, så det kunne være hyggeligt.:s
Nu er der godt nok lang tid til, men vi tager på ferie i sommerferierne til Sønderjylland, Kegnes og Sønderborg.
Hvis jeg huske det om så lang tid, kunne vi evt besøge jer.
Der er Lucky med.. (: Men.. Der er jo lang tid til, sååeh.;)
søger/tilbyder...? (: