{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

jeg har lige som mistet lysten..... {{forumTopicSubject}}

Ja, efter Balder bed mig i sidste uge....... og han blev aflivet dagen efter.... der er jeg i et tomrum.... Jeg har ikke lyst til at træne Pocha eller Lady..... går kun en tung pligt tur med dem et par gange om dagen.... Jeg har dårlig samvittighed over det... for de kan jo bestemt ikke gøre for det....
Meeen jeg havde investeret så meget energi og følelser i Balder fra jeg fik ham som 11 mdr..... og så indtil han bed mig..... at jeg ikke lige nu orker igen at skulle indvolvere mig i mine hunde for så at miste dem...... Men nu har jeg så også mistet 3 unge hunde på 2 år..... Så det er lige før jeg tænker på helt at stoppe med at have hunde..... Det er4 måske meningen med det her... at jeg ikke skal have hund mere.......Eller også er det bare helt normalt fordi jeg et eller andet sted føler mig svigtet af min egen hund... Kan stadigvæk ikke fatte... at han kunne bide mig så vildsom og så tre gange.... Og mit ben det ligner bare noget der er løgn....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har lige som mistet lysten.....
  • #1   12. dec 2008 Jeg er i en periode hvor jeg har det lidt a la dig.

    Jeg har sagt på gensyn til 2 unghunde (schæfere) på 2 år. Nu går den 3. med en diagnose på slem vokseværk.

    Hun skal til røngten her i januar, og jeg har besluttet at er der noget galt med hende er det slut med min ellers dømmerace.

    Det gør simpelthen for ondt !


  • #2   12. dec 2008 Puha jeg har ikke selv været i jeres situation, men jeg føler med jer

    Mon ikke, du genfinder glæden snart, Snow..



  • #3   12. dec 2008 Ja jeg er jo selv næsten blevet 62 år og har heldigvis aldrig tidliger oplevet at en hund har bidt mig.... Tanken har ikke en gang strejfet mig at min egen hund kunne gøre det.... Ved godt at det var hvalpen han ville bide, men det gør det underligt nok ikke mindre ondt af....
    Ja måske får jeg lysten igen... eller også har jagt sagt goddag og farvel for mange gange både til børn og hunde at jeg er fyldt op af det....


  • #4   12. dec 2008 Det gør mig rigtig ondt med alt det der er sket! Og jeg tror de fletse ville have de samme følelser og tanker som dig! Jeg har aldrig prøvet det du har været igennem, men jeg kan forestille mig at du kører det meste af følelses registeret igennem: sorg, tillidssvigt, vrede, håbløshed, osv. Og det tror jeg er helt naturligt, og at du skal give dig selv lov til!

    Men jeg tror også at du på et tidspunkt skal prøve a tænke over alle de gode stunder. Vile du have undværet dem? Gør det ikke bare det hele en lille smule værd at gennemleve? Og ville du virkelig kunne undvære dine hunde? Prøv at forestille dig hverdagen uden dem...

    Jeg synes du skal give det lidt tid, det er en hård omgang du har været igennem, og det går nok ikke over med det samme. Og lad være med at have dårlig samvittighed, måske kunne du evt få nogle andre til at aktivere dem en periode? Og har du evt en du kan snakke det hele igennem med? Det er godt at få snakket om det MANGE gange og få det bearbejdet!

    Håber at jeg har kunne hjælpe bare en lille smule, synes det er synd at du skal gå og have det sådan!


  • #5   12. dec 2008 Jeg kan godt følge dig. Jeg har også haft 4 hunde på 3 år og den ene blev aflivet af allegi, den anden passede jeg ikke med i kemi, så hun fik et nyt hjem, nr 3 angreb mig, så hun blev aflivet, nr 4 havde HD og hende kunne jeg så ikke bruge til noget som helst, så hun fik et nyt hjem. Så nu har jeg Ea og det hele er bare super med hende.

  • #6   12. dec 2008 Snow.. Har stået hvor du står nu,lige indtil for et par mdr siden..

    Har måtte sige farvel og på gensyn til for mange hunde,de sidste par år.. unge hunde..

    Jeg var ovre i at skulle ha fisk eller fugle..

    Havde kun en hund tilbage..

    Kiggede da meget,men skulle ikke HA en ny..

    Tja,sådan gik det så ikke helt alligevel smiley

    Nyd de hunde,du har nu og gi dig tid til,at sørge og komme dig over skuffelsen,over han bed dig..

    Måske du med tiden,får lysten tilbage.. det gjorde jeg,alt til trods smiley


  • #7   12. dec 2008 Snow K. Føler med dig og kender godt den følelse du går med. Fik for nogle år siden aflivet en 5 mdr gl hund hvor hoften skre ug og der var ikke andet og gøre end aflive han. Tror dog på at tiden hjælper dig så du kommer til hægterne igen. Lad være med og have dårlig samvittighed over for dine hunde det er der ingen der har glæde af. Brug den tid du har brug for og lad være med at give dig selv skylden. Mange kærlige tanker og knus herfra.

Kommentér på:
jeg har lige som mistet lysten.....

Annonce