{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

DanskSvensk Gårdhund fortid efterlyses {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Vi har lige fået hjem en lille to-farvet dansk-svensk gårdhund som har allerede været igemmen to ejere i sit kort liv. Han var født d. 28.03.2007. Første var der en skillsmæsse så var han afleveret til Vestsjællands Internat. Derefter var han adopteret af en ældre herre på Sejerø sidste forår, men lille "Scotty" åbenbart var lidt for ivigt efter nabos hønse, så det gik ikke så godt.

Nu har vi ham hjem hos os og det går glimmende (ingen hønse, dog heste og får). Min søn kunne godt tænke sig at lege lidt agility med ham også, og i denne forbindelse kunne det være godt at finde ude om han har en DKK stambog eller ej. Han er kastreret, så der er naturligvis ingen snakke om avl.

Han har en chipnummer, og jeg har alle hans dyrlæge papire fra da han var hvalp. Hans første ejer har brugt Store Heddinge Dyrehospitalet og Land og By Dyreklinik i Holbæk. Om det betyder at hans opdrætter er også i denne område ved jeg ikke.

Jeg har kigget på www.hundeweb.dk og kan ikke finde en kuld of denne race registreret med DKK med denne fødselsdato. Er der andre ideer om hvordan jeg kan finde hans opdrætter? Hvis det var mig, vil jeg bliver glad for at høre at ene af mine hvalpe har det godt efter har været lidt af en kastebold.

På forhånd tak,
Lisa og Bobby (var Scotty)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  DanskSvensk Gårdhund fortid efterlyses
Kommentér på:
DanskSvensk Gårdhund fortid efterlyses

Annonce