253 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

trilles øre... ??? trilles øre... ???

jer som har schæfer må kunne hjælpe mig her... Trille er nu 9 ½ mdr gammel men det er kun hendes ene øre som har rejst sig. det har være oprejst i ca 3-4 mdr. men her er min spørgsmål... er det normalt at det endet er så "langsomt" eller skal de rejses samtidig? håber at der er nogle som kan give et godt råd.....

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.
  • Rengøring 1.800 kr.
  • Bosch dishwasher not starting 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  trilles øre... ???
  • #1   14. dec 2004 Hmmm, jeg har godt nok ikke selv en Schæffer, men jeg har da mødt et par stykker og nogle gange har begge øre først stået helt fint op ved 3 - 4 måneders alderen.....

Såååh, måske du blot må være lidt mere tålmodig..?...*S*. Ellers ved jeg ikke om der er noget at gøre, så pøj med den lille...

Jeg kan da selv huske jeg holdt et fint lille hjese-gilde for Misja da begge hendes øre endelig besluttede sig for at stå op og der var hun da 6 - 7 måneder gammel...*gg*..

Karina.

• #2   14. dec 2004 UPS - det er lige det med at læse indenad...!!..

Trille er 9½ MÅNEDER nu....!... Ja, så ved jeg dælma ikke om det ene bliver ved med at kippe - jeg tror det ikke og det er mit indtryk at det er helt normalt at det ene kan drille i lang tid...

Karina - der snart må se at huske sine læse briller...*gg*..

• #3   14. dec 2004 Personligt synes jeg jo, at schæfere er pænest med hængeører, og at de ser ekstremt nuttede/ frække ud, når det kun er det ene ører der hænger, men det kan du selvfølgelig ikke bruge til så meget smiley

• #4   14. dec 2004 njaååå.... det synes jeg jo også. hun er da rigtig nuttet sådan her men jeg ville da gerne have det sidste øre op at stå ... :=)

• #5   14. dec 2004 tak for dit svar. jeg havde det godt nok på fornemmelsen med jeg er jo ikke nogen expert... og selvfølgelig er vi da glade for hende som hun er... det ser jo rtet charmerende ud... glædelig jul til alle:)

• #6   14. dec 2004 Hej, min hunds ører stod begge op da han var 8 uger! Vildt ikke, jeg troede at jeg skulle over og hente en hvalp med dejlige flapører, men nej. De vippede bare lidt ind imellem.
    Men nej, jeg tror heller ikke at din hunds ører rejser sig nu, det er hun for gammel til, men jeg synes da også at det er død-charmerende, og du elsker hende jo også alligevel ikke?
    Mange Jule-vuffer fra Belinda og Gilbert

Kommentér på:
trilles øre... ???

Annonce