{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
855 visninger | Oprettet:

hvor meget skal jeg ligge i det?? {{forumTopicSubject}}

dette indlæg handler om en episode for en time siden.. men det er vist påkrævet med en lille fortælling inden..

buffy fik vi for omkring et år siden vi er nr 7 hjem.. buffty har haft det svært og der var en del problemer så som aggresiv mod små hunde, alene hjemme.. at håntere almindelige dagligdags stress.. nå men alt det har vi sådan set fået trænet væk.. vi modtager så en plejehund en langhåret dværg gravhund på 6 måneder og selvf forventer jeg reaktion fra buffys side... hvilket der skam også var de første par dage... men ganske normalt...

nu har buffy og eddi haft en stor slås kamp.. en af dem hvor det ikke hjalp at råbe højt.. måtte hive buffy væk i hendes øre.. det eneste jeg kunne få fat i... der skete ikk noget med nogle af dem..

idet det står på råber jeg selvf af mine lungers kraft og begge hunde tager det som en skideballe, jeg får buffy ind ved siden af mig i en stol og eddi fulgte efter og de var gode venner igen....

hvor meget skal jeg ligge i den slåskamp.. hvad de kom op at slåsse om ved jeg ikk.. men det var ikke ben som det normalt er.. for de er fjernet i den her periode med den nye.. de har faktisk aldrig været oppe at slås på den måde før... tror det er stress over den nye.... en ting er sikkert alene sammen skal de ihvertfald ikke være efter det her...

håber på nogle gode og kompente svar

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor meget skal jeg ligge i det??
Kommentér på:
hvor meget skal jeg ligge i det??

Annonce