Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Små hunde i udfordringer..
  • #1   13. dec 2004 Nej han er ej, Maxx er nuser - vi taber jo alle nogen gange og nógen kan næsten ingen vinde over - såååh på med vanten Maxx og farmand og prøv igen...^_^..

Karina.

• #2   13. dec 2004 altså min rottweiler vinder heler aldrig og han er skam ikke lille

• #3   13. dec 2004 Tak for det.. Han har da også vundet nogen udfordringer, men langt de fleste taber han. Mange af dem han taber ER mod rigtig flotte hunde, så det er forståeligt nok, men andre er ikke særlig kønne (men det er måske bare min mening ;-])

De fleste af dem han har vundet, har han fundet fordi den anden havde dårlige billeder smiley

• #4   13. dec 2004 Nå.. Ja så er jeg da ikke den eneste.. Det er nu heller ikke fordi antallet af vunde udfordringer betyder så meget.. Det var mere det, at jeg frygtede at nogle bare kun stemte på de store hunde. Men det ser ikke ud til at være tilfældet.. Heldigvis!!

• #5   13. dec 2004 Naaa Dennis dog...

Og for iøvrigt er min egen hverken rigtig stor eller rigtig lille - men bare sådan en midt-imellemner vuff og tro det eller ej, heller ikke alle kan lide Misja *gg*

Såååh, jeg trors ikke det har så mejet med størrelsen at gøre...!...^_=..

På hunden altså..........Størrelsen på hunden...o_O..

Karina.

• #6   13. dec 2004 Nickie er da også stor, og han har kun vvundet 28 ud af 56 udfordringer, og han har også af og til tabt stort, også til hunde hvor jeg har tænkt; så grim er han da heller ike, eller hvad har jeg dog skrevet forkert om ham.

Jeg indrømmer blankt at jeg mest er til store hunde, men det har ingen større betydning oi udfordringerne, hvor jeg stemmer på den hund der tiltaler mig mest, og der er bestemt også mange kønne , smukke og charmerende små hunde´herinde.

• #7   13. dec 2004 Okay.. Det var heller ikke fordi jeg ville have han skulle vinde.. Jeg skrev det kun fordi jeg var bange for, at folk bare generelt ikke stemte på de små vovser..

Men det behøver jeg ikke bekymre mig over, kan jeg godt se.. Så tror jeg bare, at jeg i stedet vil sætte mig ned og glæde mig over alle de fine karakterer han har fået.. For de kan da dårligt blive bedre smiley

Mange tak for det..

Kommentér på:
Små hunde i udfordringer..

Annonce