{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
389 visninger | Oprettet:

hund nummer 2 {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

Vi søger en legekammerat til vores lille Balou smiley han er lige fyldt et år, han er en blanding af schæfer og lab, men det er klart schæferen der skinner igennem.. Han har altid meget krudt i røven smiley anyways vi kunne godt tænke os en hund mere, og vi har undersøgt lidt forskellige racer, men det vi vil høre er om I kender til nogen racer, der vil være en god legekammerat til Balou..? Han får masser af motion, og psykisk stimulering, og møder også andre hunde og så er han bare ALTID glad.. smiley men det vi tænker på er hvordan hund nr 2 skal være for at passe sammen med Balou ? vi har snakket lidt om en Samojedehund, Rottweiler eller schæfer, tæver... Balou er meget vagtsom, og beskytter os med liv og sjæl smiley det vi frygter lidt med de 2 sidst nævnte racer er om de vil kunne finde på at skubbe Balou af pinden som "førerhan" ?? hvis i har nogle forslag eller gode råd vil vi meget gerne høre fra jer smiley p.s der går ca ½ år før vi gør noget som helst.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund nummer 2
  • #1   8. dec 2008 De fleste hunde kan lære at fungere sammen (så længe vi antager at begge kan med andre hunde. Og 2 af samme køn kan ved nogen racer give gnidninger)

-så jeg ville istedet lede efter en race der passer til JER og ikke til jeres hund.

• #2   8. dec 2008 Hvis i vælger en tæve, hvilket jeg syntes at i skal gøre, så skal i forvente at hun vil overtage føringen.

Sådan er det i flokke, det er næsten altid tæven der er chefen.

• #3   8. dec 2008 jeanet- lidt ligesom i de fleste danske hjem. *G*

spøg til side, så vil jeg give dig ret. Tror tæven vil tage føringen.

• #5   8. dec 2008 kan helt klart anbefale en samojede, det er en fantastisk hund, har selv en, og har haft 2 før hende. Hvis du kan vente til sommer skal vi have hvalpe der smiley *ss*

• #7   8. dec 2008 vi valgte schæfer som nr 2 hund...
    og en han ligesom jesse. der har ingen problemer været ovehovedet. min erfaring er at 2 hanhunde sagtens kan sammen, og jeg syns det er klart nemmere med to drenge end med en af hvert køn. fx mht løbetid osv.
    der har været en enkelt "kurre på tråden" og så var det afdiskuteret. og de to er i dag de bedste venner.

• #8   9. dec 2008 tja jeg ville vente til din hund er halvandet til to år før du får en hund til - især en af samme køn. Ellers kan du nemlig få problemer med hvem der bestemmer og det kan udarte sig i slagsmål og nogle kedelig dominansting.

• #9   10. dec 2008 tenna D.. det er også planen... vente til sommer, så er han 1½ år smiley

Kommentér på:
hund nummer 2

Annonce