hund nummer 2 {{forumTopicSubject}}
Hej HG..
Vi søger en legekammerat til vores lille Balou
han er lige fyldt et år, han er en blanding af schæfer og lab, men det er klart schæferen der skinner igennem.. Han har altid meget krudt i røven
anyways vi kunne godt tænke os en hund mere, og vi har undersøgt lidt forskellige racer, men det vi vil høre er om I kender til nogen racer, der vil være en god legekammerat til Balou..? Han får masser af motion, og psykisk stimulering, og møder også andre hunde og så er han bare ALTID glad..
men det vi tænker på er hvordan hund nr 2 skal være for at passe sammen med Balou ? vi har snakket lidt om en Samojedehund, Rottweiler eller schæfer, tæver... Balou er meget vagtsom, og beskytter os med liv og sjæl
det vi frygter lidt med de 2 sidst nævnte racer er om de vil kunne finde på at skubbe Balou af pinden som "førerhan" ?? hvis i har nogle forslag eller gode råd vil vi meget gerne høre fra jer
p.s der går ca ½ år før vi gør noget som helst..
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
-så jeg ville istedet lede efter en race der passer til JER og ikke til jeres hund.
mar 2006
Følger: 76 Følgere: 73 Hunde: 13 Emner: 304 Svar: 1.922
Sådan er det i flokke, det er næsten altid tæven der er chefen.
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 3.206
spøg til side, så vil jeg give dig ret. Tror tæven vil tage føringen.
nov 2006
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 14
apr 2007
Følger: 37 Følgere: 43 Hunde: 4 Emner: 150 Svar: 9.040
og en han ligesom jesse. der har ingen problemer været ovehovedet. min erfaring er at 2 hanhunde sagtens kan sammen, og jeg syns det er klart nemmere med to drenge end med en af hvert køn. fx mht løbetid osv.
der har været en enkelt "kurre på tråden" og så var det afdiskuteret. og de to er i dag de bedste venner.
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 432
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 5 Svar: 10
hund nummer 2