En forklaring ;o) {{forumTopicSubject}}
Jeg kan se at Per A (ingen oprettet hund) har skrevet at man kan kopiere billederne. Jeg kan også se at han har taget det billede jeg bruger på hele hjemmesiden. Det er rigtigt at billedet kan kopieres på: Forsiden, Regler og Opskrifter, men inde under Nisse-Kandidater, kan jeg i hvert fald ikke højreklikke på billedet og så kopiere. Man kan trække billedet, det ved jeg, men så kan man til gengæld heller ikke bruge det til så meget.
Hvis I sagtens kan kopiere billedet inde under siden "Nisse-Kandidaterne", så vil jeg meget gerne at I skriver det her, så jeg kan rette op på problemet.
Jeg håber det er forklaring nok for alle parter, og at I ikke vil trække jer ud af konkurrencen pågrund af dette. Det er jo kun for sjov at vi laver konkurrencen ;o)
Mange julehilsner fra Rikke
okt 2004
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 470 Svar: 8.275
Det bliver da kanon og hygge-sjovt med sådan en konkurance, der er kommet så utrolig mange søde og sjove jule-hunde billeder herinde og glæder mig helt til at se siden efterhånden som vi alle kommer derind *gg*
Knuser fra os..
nov 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 58 Svar: 211
det kan stadig lade sig gøre
jeg vil bare ikke gøre det her
send mig en mail adresse på : Claus.jacobsen@sport.dk
okt 2004
Ingen ønsker noget af ens eget kopieret men det kan vel egentlig altid lades sig gøre herinde på nettet...?.
Jeg tegner og maler feks. og er inde på tegnebordet.dk sammen med tusindvis af andre og det er det samme problem derinde som her - eller hur???
nov 2004
Følger: 1 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 58 Svar: 211
jeg tror ikke det kan lade sig gøre, at sikkre sig
men hvorfor skulle man også det
hvis man vil udstille sin hund her, løber man den risiko det medføre
jeg syntes heller ikke det, skal ødelægge noget
god jul
maj 2004
Følger: 9 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 109
okt 2004
Karina.