{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

Kan jeg melde hende til DB? {{forumTopicSubject}}

Før man kan melde en person til dyrenes beskyttelse?

Som nogen måske kan huske så lavede jeg en tråd for et par dage siden som omhandlede min veninde som stod i et problem med hendes 2 tæver.

http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=279968

Det har udviklet sig til det som i min verden er slem dyremishandling. Jeg kunne ikke få mig selv til at skrive det i min tidligere tråd, tror måske at jeg var bange for at indse hvor slem en hundeejer hun er.

Det jeg har undladt at fortælle er at efter at hendes tæver har prøvet på at slå hinanden ihjel flere gange, hvor resultatet har været mange dybe bidsår, hævede ben son hundene ikke kunne støtte på osv har hun nægtet at tage dem til dyrlæge.

Ikke en eneste gang er hundene blevet tilset af dyrlægen, ikke engang da hun ikke vidste om benet var brækket på den unge tæve!

Det er i min verden dyremishandling, og jeg er så forbandet gal på hende over at hun ikke tager sig ordentligt af hendes hunde!

Men er det nok til at jeg kan melde hende til dyrenes beskyttelse? Jeg har jo desværre ikke nogle billeder af deres sår eller noget...

Og har hun ret til at få af vide hvem det er der har anmeldt hende? Frygter lidt for hvordan hun vil reagere hvis hun finder ud af at det er mig der har meldt hende...
(det skal lige siges at jeg har droppet al kontakt til hende nu, jeg nægter at støtte hende i den måde hun behandler hendes dyr på)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan jeg melde hende til DB?
Kommentér på:
Kan jeg melde hende til DB?

Annonce