Løbetid eller syg? Løbetid eller syg?
Jeg er meget i tvivl om min hund er i løbetid eller bare er syg?
Den gør som den skal lave pølser hele tiden, men der kommer bare sådan noget flydende/blodigt mørkt ting ud af den? er det løbetid eller?
Den kaster også meget op.
Den har lige været i narkose torsdag, for at få fjernet tænder? Er det bare en reaktion på det?
Er simpelthen sådan i tvivl om med den løbetid.
Håber der er en der kan hjælpe mig?
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 1 Emner: 58 Svar: 1.719
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 17
Giver den lige til mandag morgen og ser. Den hopper rundt og er glad.
Dyrlægen sagde også at den godt kunne få det dårligt.
Tusind tak for det sene svar (:
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
For mig lyder det som om din hund er syg, havde det ikke været for opkastet, ville jeg have sagt forstoppelse. Men hold øje med dens temperatur hen over weekenden, og om den drikker og spiser. Hvis din vovse får feber og/eller ikke drikker, skal du kontakte dyrlægen....
God bedring
jan 2007
Følger: 76 Følgere: 79 Hunde: 12 Emner: 69 Svar: 880
sep 2004
Følger: 57 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 643 Svar: 3.041
jul 2007
Følger: 32 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 79 Svar: 2.518
Held og lykke med hende, håber ikke det er noget alvorligt, men bare noget dårlig mave...
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Jeg ville ringe til dyrlægen, hvorfor vente. Er mandag anderledes en søndag, bare et spørgesmål ?
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 6 Svar: 17
Det med det sene svar var bare at det var så sent om aftenen
Mange tak for alle jeres svar.
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
har en valp på 5 mån nu , ved ikke om den er komme i løbetid , men en dag, tisse hun på gulve og der var blod ..så jeg tro det er løbe tid ..
Næste dag sad hun på gulve i badeværelse og der lå også blod så klart hun er komme i løbetid , men nu er det jeg ikke kan se blod mere, heller ikke i hendes kurv eller tæppe.Hun er blive renlig og har være det længe , siger til når hun skal ned , men nu tisser hun nogen gange på gulve og i sin kurv når hun ligger der ...nogen der har et svar ellers gå turen til dyrelæge..måske kan det være noget med hun ikke kan holde på vande , mange tak på forhånd
aug 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 830
Har hendes kønsdele været hævede?
En tæve i løbetid kan godt havde svært ved at holde på vandet.
Og de bløder kun de første 14 dage.
Men din hund kan jo fejle noget andet. Som underlivsbetændelse eller urinvejsinfektion...osv
nov 2006
Følger: 20 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 94 Svar: 3.107
Jeg syntes det lyder som om din hvalp har fået blærebetændelse - i og med den tisser i sin seng, når den sover. Få den checket hos dyrlægen. Ubehandlet blærebetændelse kan blive alvorligt.
jan 2006
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 4
Mange tak for jeres svar og råd ...tager til dyrelæge så er jeg 100 på hun er rask ..man takker
Løbetid eller syg?