{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.299 visninger | Oprettet:

Eveline L
Eveline L
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

billig dyrlæge {{forumTopicSubject}}

jeg har en hund jeg gerne vil have kastreret, men jeg syntes godt nok at omkring 2000 kr, som de fleste dyrlæge grupper tager, er lidt meget.... Kender i en god og billig dyrlæge i østjylland??? der skulle være en super dygtig dyrlæge i grenå muligvis som er meget billig...
Jeg vil meget gerne frabede mig kommentarer som ikke har med indlæget at gøre...... på forhånd tak :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  billig dyrlæge
  • #1   5. dec 2008 syntes 2000 er billigt her i odense koster det mere.

• #2   5. dec 2008 Jeg vil nu mene at det er vigtigere at det er en dyrlæge, man har tillid til, der udfører operationen..

• #3   5. dec 2008 ja jeg har givet 5600 for at få 2 hanhunde kastereret, så jeg syntes da bestemt også, at 2000 kr er billigt.....

• #4   5. dec 2008 Vi må håbe at hvis du finder en billig dyrlæge, det så også forløber godt, dermed ikke sagt at fordi det er billigt er det en dårlig dyrlæge, men følg din mavefornemmelse og besøg stedet inden du bestiller tid til et indgreb

• #5   5. dec 2008 Skæring dyreklinik har jeg brugt og været glade for. De steriliserede min kat f.eks. Altid venlige og kompatente! Og de er/var ikke med i det kunstige priskartel nogle dyrlæger blev bustet i for et års tid siden...
    De er hverken de billigste eller de dyreste.
    Jeg vil som Tulle stærkt fraråde at bruge den billigste i området!

• #6   5. dec 2008 en skam du ikke bor omkring esbjerg :S der er en hernede der tager omkring 1000 for det, mener jeg det er, og han er rigtig fin smiley

• #7   5. dec 2008 hvor i øst jylland vil du køre til? hvor bor du?

• #8   5. dec 2008 Nu ved jeg ikke hvor præcis du bor, men der er flere steder i landet e dyrlæge (ja det er de samme dyrlæge der har flere klinikker i landet) som reklamerer med billig dyrlæge og som osse ER billig
    -LAD VÆRE at tage til ham... Det har været oppe mange gange at det er noget sjusk han laver, og som en herinde allerede nævner så har han et ret sigende tilnavn...

2000 er faktisk en meget normal pris for en kastration (ikke dyr i hvert fald), og når hunden skal i narkose og skæres i, ville jeg godt nok være sikker på at det er en dyrlæge jeg kender og har tillid der skulle gøre det... men sådan er vi jo åbenbart så forskellige

• #10   6. dec 2008 Jeg gav 2500 kr for en plus 25 kilos hund smiley .. Og det var helt fair .. Jeg kunne måske være sluppet billigere, men mht at "overlade" min hund til andre, der går jeg ikke på kompromis ..

Det er måske surt at hoste op med pengene, men når du føler at hunden er tryg og kommer sikkert hjem ( i live ), så var det nok alligevel det værd smiley ..

Det synes jeg du skulle tage med i dine overvejelser ..

• Eveline L
    Eveline L Tilmeldt:
    apr 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #11   6. dec 2008 nu vil jeg jo aldrig drømme om at overlade mine dyr til en hvilken som helst dyrlæge bare fordi han evt er billig!! derfor har jeg oprettet tråden, for at høre om der skulle være en dyrlæge i østjylland som er billig men også dygtig! fordi jeg har hørt om en super dyrlæge som skulle holde til i grenå, elelr måske langå og som også er billigere end mange andre... jeg vil klart hellere give 1000 mere og det så bliver gjort fuldstændig efter bogen, men hvis der er en dyrlæge i øst som ere ligeså dygtig og kan gøre det billigere, vil jeg da foretrække det...

• #12   6. dec 2008 Hold da ferie, jeg gav 350 for et styk hund:)
    Håber du finder et godt sted med en læge du er tryg ved:)

Kommentér på:
billig dyrlæge

Annonce