{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.120 visninger | Oprettet:

Hvad ville i gøre? {{forumTopicSubject}}

Har en veninde som har lidt af et kæmpe problem...

Hun har en dejlig hanhund, og for nogle år siden fik hun en lidt ældre tæve til ham (tæven var 6 år gammel da hun købte hende).

Tæven havde før boet i boks i en kennel og var ikke vandt til at være inde i huset, hvilket har gjort at min veninde har haft meget svært ved at få tæven renlig, og der sker stadig jævnligt uheld indenfor, dog mest om morgenen.

Min veninde købte så en tæve mere for noget tid siden. Den nye tæve er nu ca 2½ år gammel og før hun fik købte den har den haft mindst 6 andre hjem.

Det viser sig så at den nye tæve slet ikke kan sammen med den anden. De har flere gange været oppe og toppes, og det har virkelig været nogle slemme kampe de har haft hvor der er kommet nogle grimme skader.

Den gamle tæve har lige nu hvalpe, og min veninde holder selvfølgelig tæverne adskilte Men forleden dag smuttede den nye tæve for hende da hun skulle åbne døren og fløj lige i hovedet af den gamle. Der gik desværre lidt tid for min veninde kunne få dem skilt ad, så igen fik begge tæver nogle grimme skader.

Nu står min veninde så i det dilemma at hun bliver nødt til at skille sig af med den ene af tæverne, da det jo ikke er holdbart at have 2 hunde der gør alt hvad de kan for at komme til at æde hinanden.

Men hvem skal hun gå af med?

Den gamle tæve er nu snart 9 år gammel, så synes at det er synd at hun skal ud i hendes hjem nr 3.

Den nye tæve er som sagt 2½ år gammel, men har allerede haft mindst 6 hjem, så det er jo også synd for hende hvis hun skal kastes rundt en gang til...

Hvad ville i gøre hvis det var jer der stod i situationen?

(undskyld at det blev lidt langt og rodet)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville i gøre?
Kommentér på:
Hvad ville i gøre?

Annonce