533 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

JEG har rykket mig .. JEG har rykket mig ..

Jeg har i længere tid været angst for at slippe min ældste hund, Cæser løs, i frygt for at der skulle dukke en anden hund op, som ville overfalde ham..
Åndsavgt, men desværre sandt ..

I dag var jeg så i trylleskoven og gik ned til stranden. Kessler som var løs fes rundt ogCæser ville ogs, men kunne ikke da jeg havde snor på ham ..

Jeg fik det simpelthen så dårlig samvittighed, at efter 20 minutters kiggen efter andre hunde, slap jeg ham løs.

Mit hjerte hoppede rundt, og Cæser begyndte at løbe ned af stranden og jeg troede han så en anden hund, men nej- da jeg kaldte kom han som han altid gjorde.
Han løb rundt med tuboen slået til, hoppede og havde det fantastisk ..

Han har haft så meget energi i sig som han ikke har fået brugt, grundet min dumme angst..

Han ELSKEDE det! Jeg stod bare og smilede. Aldrig har været så kold, våd og glad samtidig ..

Jeg stod dog stadig på tå og kiggede efter hunde, MEN jeg turde godt at have ham løs ..YES .. og han nød det så fantastisk meget ..
Der løb han rundt i en time ..

Måtte lige ud med det smiley ..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  JEG har rykket mig ..
  • #1   3. dec 2008 Så har du et stk lykkelig sovende hund ligenu, vil jeg gætte på smiley

Eller rettere, to stk!

• #2   3. dec 2008 Er han da før blevet overfaldet siden din frygt...

Men det er da dejligt at du har rykket dig smiley

• #4   4. dec 2008 Jep 2 stks MEGET trætte hunde smiley og 1 stk meget glad ejer..

Han blev overfaldet for 2 måneder siden, og der varblod over det hele. Hans hoved var helt rødt af blod og han fik dybe sår og han har stadig ar.. Siden da har jeg ville holde ham tæt på mig, så hvis jeg opdagede en hund i det fjerne, kunne jeg nå at komme væk .. :S..

Så han har kun løbet løs i en lukket hundegård på 5*10 m.og det har jo slet ikke været nok ..

Jeg fortsætter helt sikkert ..Vil nok stadig bruge meget tid på atså og kigge efter hunde, om der nu er helt sikkert osv, men løs skal han ha'lov til at være.. smiley

• #5   4. dec 2008 Ja okay, så kan jeg godt forstå din frygt - Puha for en oplevelse...

Kigger selv langt efter andre hunde når jeg slipper Balder løs, men det er fordi jeg ved at ser han en anden hund så er han væk.. Dog gør han ikke noget , men det er jo ikke rart for den anden ejer og man ved jo heller aldrig med den anden hund...

• #6   4. dec 2008 Det er slet ikke sjovt, at være bange for slippe ens hund løs ..
    Cæser skal heller ikke lege med hanhunde han ikke kender, selvom adfærdsbehandleren mener at der intet problem er .. Derfor var det også ekstra vigtigt at der ingen hunde var .. Det kan godt være at der ingen problemer ville være - men jeg kan bare ikke få mig selv til det ..
    Så forstår dig helt 100% ..

Hvor er den indhegning, hvor du slipper lucky løs?

• #7   4. dec 2008 Den oplevelse skræmte livet af mig .. Jeg sad og græd i bilen på vej til dyrlægen .. Puha.. Og det ville jeg ikke opleve igen, derfor harjeg ikke ladet Cæser løbe løs ..

Ja det tænkte jeg også .. Cæser er i lømmelalderen og så slår hjernen altså fraen gang imellem.. Og han er så glad for andre hunde, så gad vide om han ville huske hvad han havde lært .. Endnu en grund til at der ikke skal være andre hund i nærheden ..

Der hvor jeg var i dag i solrød, havde jeg perfekt overblik.. Ingen hunde kunne lige pludselig dukke frem smiley

• #9   4. dec 2008 Fedt! Tillykke med det smiley Det må ha været trylleskoven der har gjort det smiley

• #10   4. dec 2008 Det derfor den hedder trylleskoven - nu hænger det jo sammen smiley .
    Skal bare opholde mig endnu mere der, så gør det nok det hele..

Ja det var dejligt at jeg turde smiley .. Endelig ..

Og tak for jeres støtte .. *s*

Kommentér på:
JEG har rykket mig ..

Annonce