{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

Angst gøen! {{forumTopicSubject}}

Min hund er fra hvalp blevet stærk mishandlet af en alkoholiker. Hans bækken er blevet sparket så hårdt, at det sidder skævt.
Han er nu et år gammel, og er nået sin usikre periode, i sin unghunde face. Og på grund af sin fortid er han usikker på mennesket.
Når vi er hjemme indendøre, gør han en del.
Jeg gør hvad jeg kan for at aflede hans opmærksomhed.
Jeg har DAP i stikkontakten
Og vi har kørt en måned på nogle naturpiller, der skulle nedsætte angsten. Er der nogle der har ideer til hvad jeg ellers kan gøre.
Jeg har overvejet at kontakte en dyre healer.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angst gøen!
  • #1   30. nov 2008 hvad med, at kontakte en adfærdsdims... som kan komme ud til jer og se hvad det er der skræmmer ham... ? og hvorfor han går og gøer... een som kan se hele jeres måde at omgåes ham... sætter I grænser for ham, på trods af hans hvalpetid ?

• #2   30. nov 2008 Jeg har haft en adfærds behandler ude, og jeg selv er også uddannet.
    F.eks problematikken at ens hund gøer helt vildt når det banker på døren.
    Der er det den forudgående stimuli, "det banker på", der udløser gøen.
    Men i min hund tilfælled, er det svært at se om der overhoved er en forudgående stimuli. Vi har testet ham, hvor en går ude i haven uden at han ved det, og laver lyde, og det reagerede han ikke på.
    Så det eneste forslag jeg selv er kommet på, er en dyrehealer. Så jeg kunne få nogle svar. Men er der nogle der har prøvet det?

• #3   30. nov 2008 nej, jeg har aldrig prøvet det, kun hørt om det.... det var så med heste og det hjalp... smiler...

jamen jeg håber da det lykkes for dig at finde årsagen.. smiler

• #4   30. nov 2008 Tak!
    Er det en du har prøvet, eller kender?
    Nu er jeg ikke så bekendt med healing. Men det ville total optimalt med een der har telepatiske evner, for jeg har helt vildt meget jeg gerne vil spørge ham om. Da gøen kun er een af de mange ubalancer han har. SuK! Men jeg nægter at give op på ham, han fortjener et godt liv, efter alt det han har været igennem.

• #5   30. nov 2008 Har i haft ham til dyrlæge for at få ham undersøgt for smerter?

• #6   30. nov 2008 Ja! Jeg kommer jævnlig hos dyrlægen. Han har ikke ondt endnu! Men jeg er indstillet på at han kan få det senere i sit liv. Jeg har et røngten billed af bækkenet, fra da han var 4-5 måneder. Så om et års tid får jeg taget et nyt, for at se hvordan han slider hofte/bækken. Men du har ret, det kunne godt være smerte betinget.
    Han er en svær hund, men en god lærer mester for mig. Da jeg bliver testet i alle aspekter. Som sagt er han en angst hund. Men pga. race reagerer han fremad, i stedet for at trække sig. Når jeg tager ham ud på gaden, rejser han børster af de mindste ting, så jeg har en hund der går på "tå spidserne". Og jeg skal hele tiden være opmærksom, så der ikke kommer nogle og overrasker os.

Kommentér på:
Angst gøen!

Annonce