{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ormekur hvalp
  • #1   27. nov 2008 1 gang er for lidt, men hvornår fik han det første gang?

• #2   27. nov 2008 vi gav vores hvalpe 3 gange ormekur inden de forlod os som 8 uger gamle - så du kan da roligt give ham en mere - men spørg dyrelægen :-))

• #3   27. nov 2008 jeg ved ikke hvornår han fik den, hentede ham i torsdags... han hikker nemlig og har fået at vide at det kan have noget med orm at gøre, det varer kun et par min. når han gør det....

• #4   27. nov 2008 kan være jeg bare skal se tiden an, og så se hvad dyrlægen siger når vi skal op og have ham chippet og vaccineret til januar?

hvad koster sådan en gang ormekur?
    burde vel kunne se noget i hans afføring, har bare ikke lige lagt mærke til noget...

• #5   4. dec 2008 Hej.

Har selv en hvalp på 10 uger og hun hikker os meget (forleden 3 gange på 1 dag), men det er altså ganske naturligt. Orm kunne være en årsag, men behøver det ikke være.
    Jeg har lige givet hende ormekur og hun skulle have 1 pille og jeg fik 2 piller for ca 115 kroner.

Der skal ret meget til før man ser det i afføringen. Ring til dyrlægen, de kan faxe det til dit apotek. Men forhør dig lige om de tager receptgebyr for at gøre det, for ellers bliver pillerne hurtigt dyre.

• #6   5. dec 2008 hey smiley hmm den lille hikker stadig smiley og han har ikke orm, fik en kur af dyrlægen for en sikkerheds skyld, så han vokser nok fra det smiley Sandra D vil gerne følge lidt op på om din bliver ved med at hikke også smiley

• #7   5. dec 2008 Jaja hun hikker endnu, nogle dage være end andre. F.eks gør hun det meget når hun lige har spist sin morgenmad, nok fordi det går så stærkt. Man er vel madglad smiley

• #8   5. dec 2008 hehe lyder bekendt smiley

Kommentér på:
Ormekur hvalp

Annonce