{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skal du af med din hund?
  • #1   26. nov 2008 Nu skal jeg ikke ligefrem af med mine hunde, men tror du de kan bruge en chihuahua.. haha

Ej spøg til side.. Men det var da en rigtig god idé og det går jo til et godt formål..

• #2   26. nov 2008 michelle

Man skal aldrig sige aldrig.. Der findes vel også blinde dværge? smiley

• #3   26. nov 2008 Det var da en fantastisk idé:o)

-anede ikke det var en mulighed, men det vil jeg da have i baghovedet næste gang en af de beskeder "kender du en der mangler en...." kommer ind på fonen:o)

• #4   26. nov 2008 Haha nåår ja.. det gør der vel.. Men en chihuahua har måske ikke det helt rigtige temperament..

• #6   26. nov 2008 Villy, min fars førerhund, er headhuntet på et dyreinternat.
    Man kan faktisk også (det er vi) blive skrevet op til, at give en ældre førerhund et par gode otium år på landet.
    Hvis I kigger på min profil, kan I så ikke komme med et bud på, hvilke racer der er i ham..Det er vi nemlig meget i tvivl om :o))

• #7   26. nov 2008 Der findes også hjælpehunde til døve, de kommer og henter ejeren når det ringer på døren eller telefonen ringer, det kan en chi garanteret godt bruges til smiley

• #8   26. nov 2008 Der findes skam mange slags hjælperhunde. Folk med autismespektrum forstyrrelser kan have meget glæde af dyr, og heriblandt self osse hunde.
    Mange fysisk handicappede har osse stor glæde af deres hjælpe-hunde, som ofte kan alt muligt fra at tænde lys til at tømme vaskemaskine hehe.

• #9   26. nov 2008 Hanne N: kunne det være labrador.. Men farven: Hmm måske en smule amstaff eller Grand danoir. men absolut kun et skud i tågen..

• #10   26. nov 2008 Jeg har heller ikke lige nogen bud på villy's race -men undrer mig over at et pig-halsbånd skulle være nødvendigt på en uddannet blindehund

• #11   26. nov 2008 Michelle - Det halsbånd, havde han på hos træneren, fordi han sprang efter vilde katte, heste og alt andet, der bevægede sig. Fik min far at vide !
    Billedet er fra lige efter min far fik ham, og første gang, at han var på besøg her. Det halsbånd, er forlængst smidt af H.....til. Det var nemlig slet ikke nødvendigt..Selvom, vi både har heste og kat..Han sprang slet ikke efter noget som helst..og har heller aldrig gjort det..
    Så hvor træneren fik den ide fra..aner vi ikke, men det var da helt hen i vejret.
    Michelle P - Ja dyreinternatet gættede også på, at der måske var noget amstaff i ham..Men ingen ved det.

• #12   26. nov 2008 Nogle internatshunde fra det internat hvor jeg arbejder er også røget ud som førerhunde. Synes det er en super god chance for den slags hunde.

• #13   26. nov 2008 Hanne: Tror han er noget blanding af amstaff/labrador/schæfer.
    Kunne godt se ud som om der er noget schæfer i ham når man ser på halen. smiley

• #14   26. nov 2008 Jeg mødte en kvinde på en hundeudstilling. Hun er kørestolsbruger og har trænet sin bette havaneser til at være hjælpehund -til stor glæde for dem begge smiley

Kommentér på:
Skal du af med din hund?

Annonce