{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

forventninger til hundepension {{forumTopicSubject}}

Da jeg står for at skulle på ferie skal jeg finde en pension til min hund, har forhørt mig flere steder og må sige at jeg er i tvivl om hvad jeg skal gøre, nogen steder lyder til at være okay mens det med en enkelt lød som om det man betaler for er opbevaring og ikke et ophold til sin hund.
Personligt forventer jeg en del når jeg skal vælge en pension til min hund som er en ældre dame, for mig er det vigtigste at det er et rart sted, varmt, trygt og hyggeligt så det for hunden bliver en så god oplevelse som muligt, Jeg forventer min hund bliver aktiveret og får opmærksonhed og omsorg som hun ville gør her hjemme, når jeg selv skal på ferie og er nødsaget til at få min hund passet ønsker jeg at det også skal være en ferie for min hund og ikke bare opbevaring i en tremmeboks i en gammel kold stald.

Vil gerne høre jeres mening.
Hvad er jeres forventninger når I skal vælge en hundepension?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  forventninger til hundepension
  • #1   25. nov 2008 Bryder mig generelt ikke om pensioner, har aldrig brugt en.

Jeg har nogle mennesker jeg stoler på, som jeg VED bryder sig om hunde, som gider dem, bruger tid på dem osv osv.
    Dem betaler jeg gladeligt når jeg en sjælden gang har brug for at få tøserne passet.

• #2   25. nov 2008 det er ikk et alternativ for mig... ville aldrig sende min i pension, for ingen opfylder det jeg kræver...

derfor hvis det skulle ske, at vi skal på ferie, så kommer vovse ud til nogen han kender og hvor han er vant til at komme.

• #3   25. nov 2008 Jeg prøver helst at undgå hundepension men får dem passet af venner eller familie. Det virker bare så stressende på en pension de står og gør meget. Så hvis det muligt ville jeg prøve at finde en man kender og få hunden passet der. hvis der ikke er nogen der kan det ja så ville jeg vælge den bedste hunde pension jeg ku finde

• #5   25. nov 2008 Jeg har haft mine i pension flere gange. Jeg har ingen problemer haft, så hvis man finder et godt sted, så kan jeg ikke se problemet med at få dem passet.

Mine skal passes 18 dage i januar da vi skal på skiferie.

• #6   25. nov 2008 Jeg har den forventning,at dem der passer hundene,har kendskab til dem og racernes forskelligheder,samt den enklte hunds behov..

At de sørger for at min hund,har det godt,samt får kontakt flere gange dagligt..

At de kommer ud som jeg har anvist,medmindre man skønner at de ville ha glæde af en anden aktivitet..

At de får det foder,jeg medbringer og igen gir som jeg har anvist..

At de her i den kolde tid,har varme.. At de har noget godt at ligge på..

Kort sagt de skal brænde,for den pension de har og det arbejde de udfører.

Nu har jeg sådan en pension,samt en privat der kan passe mine hunde,alt efter hvad jeg skal..

Korte ophold,er privat hvis det kan lade sig gøre.. de lange er i pension..

Ja de står i boks,men det behøves ikke nødvendigvis være en negativ ting..

Men et sted hvor man som hund,har fred og ro..

Har heller inge skrubler ved at sætte mine i hundegård,herhjemme..

• #7   25. nov 2008 jeg har brugt nogle private et par gange. Det koster ca det sammen, men til gengæld kommer hunden i et andet hjem hvor den sover inde hvor det er varmt og hyggeligt.. måske endda i sengen smiley
    Jeg har også passet en hjemme ved mig.. både Munthe og jeg syntes at det var hyggeligt og dem jeg passede den for var rigtig glade for at det havde været som hvis den var hjemme.. Jeg fandt dem og de fandt mig på www.dyresitter.dk

• #8   25. nov 2008 Jeg får mine passet hos en ældre mand. Han har haft hunde i over 40 år og har meget højt præmieret jagthunde.
    Det er pension. Jeg går ikke så meget op i om det ser nyt og fint ud. Hovedesagen for mig er at mine hunde elsker at komme der.
    Mine hunde er ligeglade med om der er gulvvarme. Bare de bliver aktiveret og fodret og har det godt.
    Og så giver jeg langt under det halve af hvad det koster alle andre steder.

• #9   25. nov 2008 Mine forventninger:

Jeg forventer hundene har det godt.

Får deres behov dækket i alt fra tur til nus.

Varme i bygningen er et must.

Store løbegårde.

Ansvarligt personale.

Og jeg har det hele der hvor mine kommer. jeg har ingen problemer med at aflevere dem der og hundene er glade og løber selv ind derude.
    De kommer der når vi skal på ferie, eller til f.eks julefrokost og man ved man ikke kan køre hjem bagefter.

• #10   25. nov 2008 Hvor i landet bor du ????

• #12   26. nov 2008 KB du skal nok skrive hvem du spørger.

• #13   27. nov 2008 Mange tak for jeres svar ...
    Vil helst undgå at bruge pension så vil tjekke dyresitter.dk og prøve at finde en privat til at passe tøsen... går det ikke vil jeg forhøre mig hos nogen flere pensioner og forsøge at vælge den bedste.

Tak for hjælpen.
    Hilsen Mia

• Jacob C
    Jacob C Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 18
    #14   28. nov 2008 Der er stor forskel på hundepensioner. Jeg tror på at det kræver en stor interesse for hunde at drive en pension. Det skal ikke være for pengenes skyld, men fordi man har gjort sin største hoppy og interesse til en levevej.

Den hundepension vi bruger, er begge ejerne (mand og kone) trænere i PH..

De har som som ovenstående startet pension, fordi de har så stor en interesse for hunde, at det fylder det meste af deres liv.

Hvilken landsdel skal du bruge hundepasning?

• #15   18. dec 2008 nogle der kender et sted i sønderjylland hvor man kan få passet sin hund til nytår

Kommentér på:
forventninger til hundepension

Annonce