{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.245 visninger | Oprettet:

Chanel syg, hva kan det være? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen..

Håber på lidt hjælp, min lille pomeranian hvalp på 8 uger er syg, det startede den 19 novenber hvor kun kastede på 4 gange på under en time, jeg tog direkte til dyrlægen da jeg blev utrolig urolig..
Dr. dyr sagde at hun havde mave smerter, hun fik en indsprøjtning mod smerterne, nogen piller hun skulle have i 3 dage og en *pasta* hun skal have 4 gange dagligt i ca en månede :S
Senere fik Chanel det værre, hun fik tynd mave, og jeg mener MEGET .. hun havde det rigtig skidt, og jeg blev nervøs, og følte mig magtløs smiley
Lille chanel prøvede at finde ro, men blev ved mad at kaste op, drikke og kaste op igen og igen, indtil hun sov i MEGET lang tid...
Dagen efter (d 20) blev der ved, det samme, tynd mave og opkast, hun sov og sov, drak og dark, spiste osse men ikke meget ..
Den 21, var hun faktisk det meste af dagen dagen, men om aftnen blev hun lidt sløv igen ..
Idag (d 22) Vækkede hun mig kl 8 fordi hun ville op i sengen og putte, vi stod op kl 11, og Chanel var rask, troede jeg, lige indtil hun har kastet op 4 gange for en lille time siden ..

Har gennem hele forløbet været i kontakt med avleren som har støttet mig og hjulpet rigtig meget..

Jeg som *ny mor* bliver så ked af det og bange for jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, kan se at min lille baby har det rigtig skidt, men hun kan ikke fortælle mig hvad jeg kan gøre for hende..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Chanel syg, hva kan det være?
Kommentér på:
Chanel syg, hva kan det være?

Annonce