649 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn

Sidste år blev Bianca kåret som Årets unghund, Årets tæve og DKK racevinder - det synes jeg jo i sig selv er en stor bedrift.

Til de 2 første titler fulgte en vandrepokal. Som modtager af pokalen skal man selv betale for at få dem indgraveret. Man kan også vælge at lade være, men det ser da lidt underligt ud, at der mangler et navn et år.

Jeg var så inde og aflevere dem til indgravering i går. Jeg holdt godt nok vejret da jeg fik prisen. 652 kr. for 2 pokaler. Det er godt nok mange penge.

Hvis nu hun ikke havde heddet "Nydningen's Bianca Uden Bernhard" - men kun Bianca, så havde det ikke kostet så frygteligt meget. Så jeg vil da tænke over længden på navnet når jeg en gang får hvalpe, for det kan da blive noget af en udskrivning at vinde og få en pokal til låns i et år.

Men på den anden side, så er hun alle pengene værd, havde bare ikke troet det var så dyrt.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn
  • #2   22. nov 2008 Flatrunner, det kan du såmænd have ret i. Jeg har dog råd til det, men fik lidt af et chok da hun sagde prisen.

Det er såmænd Biancas halvlillebror der skal have pokalen for bedste junior, som det hedder i dag.

• #3   22. nov 2008 Øhhh......."Nydningen's Bianca Uden Bernhard".....hi hi....også noget underligt noget at kalde en hvalp...........
    Hvad har Bernhard med det hele at gøre....når det nu ER uden Bernhard.
    *LOOOL*

• #5   22. nov 2008 Øhh hvor får du graveret?
    Sidste år fik jeg graveret teksten "2006 Lapinlumon Lapinloru" dit er kun 6 karakterer mere. jeg betalte 124 kr.
    Så jeg vil da nok sige, du har fundet et dyrt sted smiley

• #6   22. nov 2008 Ja, Sarah, jeg tror måske også det må være det dyreste sted jeg har fundet. Det er en ganske almindelig guldsmed der laver det.

• #7   22. nov 2008 jeg har lige fået graveret" Løvheims Forseti 2007 " og jeg gav 87 kr
    17 kr i startgebyr og 2 kr pr tegn og 1 kr pr mellemrum

Sidste år var det en udskrivning - fossi havde unghund, debutant og lab- pokalen og Stella havde seniorpokalen. Seniorpokalen var den dyreste fordi der skulle en ny plade på, men den del af regningen fik jeg refunderet af lundehundenespræmiekassen.
    I år bliver Fossi årets han i racen og Stella bliver årets veteran. Vi ved endnu ikke om vi lader seniorpokalen fortsætte vis den gør, så er Edda den eneste tilmeldte i den aldersklasse i år. Og sidst men ikke mindst uddeles labpokalen , da der er 10 tilmeldte i Nyborg har Fossi i teorien 10% chance for at vinde den. og så er der jo også 10% risiko for at få trøstepokalen - den dårligst placerede lundehund på årets sidste udstilling.

• #8   22. nov 2008 Hvis min "Allotria mein Traum von den Waldelfen" en dag får en pokal, der skal indgraveres, betaler jeg med glæde!! ;o)

... Men jo, det lyder dyrt. Kan godt forstå du fik dig en overraskelse!

• #9   22. nov 2008 Hold da helt fest Gitte - det var da ogsåaf en omgang

Og ja det med de korte navne er nok værd at tænke over i opdrættet senere

For ellers kan de nok hurtigt blive en dyr udskrivning

• #10   22. nov 2008 Jeg betalte også med glæde, men jo, jeg blev noget paf da jeg fik prisen. Utroligt der er så stor forskel i prisen fra sted til sted.

Kommentér på:
Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn

Annonce