Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn
Sidste år blev Bianca kåret som Årets unghund, Årets tæve og DKK racevinder - det synes jeg jo i sig selv er en stor bedrift.
Til de 2 første titler fulgte en vandrepokal. Som modtager af pokalen skal man selv betale for at få dem indgraveret. Man kan også vælge at lade være, men det ser da lidt underligt ud, at der mangler et navn et år.
Jeg var så inde og aflevere dem til indgravering i går. Jeg holdt godt nok vejret da jeg fik prisen. 652 kr. for 2 pokaler. Det er godt nok mange penge.
Hvis nu hun ikke havde heddet "Nydningen's Bianca Uden Bernhard" - men kun Bianca, så havde det ikke kostet så frygteligt meget. Så jeg vil da tænke over længden på navnet når jeg en gang får hvalpe, for det kan da blive noget af en udskrivning at vinde og få en pokal til låns i et år.
Men på den anden side, så er hun alle pengene værd, havde bare ikke troet det var så dyrt.
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Det er såmænd Biancas halvlillebror der skal have pokalen for bedste junior, som det hedder i dag.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 11.076
Hvad har Bernhard med det hele at gøre....når det nu ER uden Bernhard.
*LOOOL*
sep 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 39
Sidste år fik jeg graveret teksten "2006 Lapinlumon Lapinloru" dit er kun 6 karakterer mere. jeg betalte 124 kr.
Så jeg vil da nok sige, du har fundet et dyrt sted
maj 2006
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.584
17 kr i startgebyr og 2 kr pr tegn og 1 kr pr mellemrum
Sidste år var det en udskrivning - fossi havde unghund, debutant og lab- pokalen og Stella havde seniorpokalen. Seniorpokalen var den dyreste fordi der skulle en ny plade på, men den del af regningen fik jeg refunderet af lundehundenespræmiekassen.
I år bliver Fossi årets han i racen og Stella bliver årets veteran. Vi ved endnu ikke om vi lader seniorpokalen fortsætte vis den gør, så er Edda den eneste tilmeldte i den aldersklasse i år. Og sidst men ikke mindst uddeles labpokalen , da der er 10 tilmeldte i Nyborg har Fossi i teorien 10% chance for at vinde den. og så er der jo også 10% risiko for at få trøstepokalen - den dårligst placerede lundehund på årets sidste udstilling.
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 140 Svar: 4.176
... Men jo, det lyder dyrt. Kan godt forstå du fik dig en overraskelse!
okt 2007
Følger: 63 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.758
Og ja det med de korte navne er nok værd at tænke over i opdrættet senere
For ellers kan de nok hurtigt blive en dyr udskrivning
maj 2006
Bagsiden af "pokalen" - øv langt navn