{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

grå hår. {{forumTopicSubject}}

hej smiley måske er det her et rigtig dumt blondine spørgsmål smiley og hvis det er må i endelig sige til smiley

det er fordi jeg har en chihuahua/dværgpinscher blanding på 1½ år. Han er rødbrun og sort om snuden. Men han er begyndt at få grå/hvide hår i det sorte.
syntes at det er lidt tideligt men måske det er normalt for hunde?

min x kæreste behandlede ikke min hund (lasse) særlig godt og havde nogle meget blandede regler om hvornår lasse måtte noget og hvornår han ikke måtte. Og det er jo klart at det stresser lasse. Han var også meget hård overfor ham så lasse er blevet en meget nervøs hund. Det er så blevet meget bedere siden jeg gik fra fyren. Og Lasse er begyndt at ha tillid til mennesker igen. Hvilket er skønt.
Men jeg kunne ikke lade vær med at tænke på at måske lasse er blevet så stresset af sådan en hverdag at han har fået grå går?

Sorry hvis det er et dumt spørgsmål. Det var bare en tanke jeg gik med.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af hele lejligheden 250 kr.
  • Opsætning af 3 lamper 1.100 kr.
  • Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  grå hår.
  • #1   22. nov 2008 tak for jeres svar smiley
    Colour- ej hvor vildt smiley tænk at de kan det smiley facinerende væsner vi har os smiley

Eej hvor er det bare dejligt at høre smiley sådan skal det være!
    ved heller ikke lige hvorfor han var sådan. Det er så trist fordi at det har gjort at min hund er vildt nervøs og ikke kontakter mennesker osv. Men han er virkelig blevet bedere siden. Så håber han genvinder tilliden og glemmer min dumme x smiley

• #2   22. nov 2008 Begge mine schæfere har fået grå hår på mulen meget tidligt. Cassius havde allerede grå hår på underkæben inden han var to år.

• #3   22. nov 2008 jaa det er lige det smiley han har maange år endnu jo smiley og tak tak.

blev lige helt bekymret for om min stakkels lille hund havde fået går hår af bekymringer. Men det tyder det heldigvis ikke på udfor det i siger smiley

• #4   22. nov 2008 min dværgpinscher har haft 1 gråt hår på ryggen siden han var ca 1 år gammel.. nu er han 2 et halvt og har fået 3 grå hår lige ovenpå hovedet hehe.. har også undret mig lidt over at de små grå kom for tidligt faktisk.

Kommentér på:
grå hår.

Annonce