grå hår. {{forumTopicSubject}}
hej måske er det her et rigtig dumt blondine spørgsmål og hvis det er må i endelig sige til
det er fordi jeg har en chihuahua/dværgpinscher blanding på 1½ år. Han er rødbrun og sort om snuden. Men han er begyndt at få grå/hvide hår i det sorte.
syntes at det er lidt tideligt men måske det er normalt for hunde?
min x kæreste behandlede ikke min hund (lasse) særlig godt og havde nogle meget blandede regler om hvornår lasse måtte noget og hvornår han ikke måtte. Og det er jo klart at det stresser lasse. Han var også meget hård overfor ham så lasse er blevet en meget nervøs hund. Det er så blevet meget bedere siden jeg gik fra fyren. Og Lasse er begyndt at ha tillid til mennesker igen. Hvilket er skønt.
Men jeg kunne ikke lade vær med at tænke på at måske lasse er blevet så stresset af sådan en hverdag at han har fået grå går?
Sorry hvis det er et dumt spørgsmål. Det var bare en tanke jeg gik med.
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 845
Colour- ej hvor vildt tænk at de kan det facinerende væsner vi har os
Eej hvor er det bare dejligt at høre sådan skal det være!
ved heller ikke lige hvorfor han var sådan. Det er så trist fordi at det har gjort at min hund er vildt nervøs og ikke kontakter mennesker osv. Men han er virkelig blevet bedere siden. Så håber han genvinder tilliden og glemmer min dumme x
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.964
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 45 Svar: 845
blev lige helt bekymret for om min stakkels lille hund havde fået går hår af bekymringer. Men det tyder det heldigvis ikke på udfor det i siger
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
grå hår.