951 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

Nu er det snart nok!! Nu er det snart nok!!

Nøj hvor er det bare træls!
Jeg købte mine dejlige hunde Zeus og Freja i starten af år 2008, med henblik på at avle på dem, hvis det hele viste sig at gå godt...
Hun solgte mig hundene som avls-par til 25.000 kr. hvilket jeg gik med til.. Jeg havde ikke så meget forstand på hunde og tavler dengang, men hun lovede højt og helligt at hun ville hjælpe mig og støtte mig i 'alt.
Allerførst besluttede jeg mig for at købe min tæve Freja for 15.000 kr. fordi jeg ikke helt vidste om jeg kunne klare 2 store hunde, da jeg ikke kendte racen.
Jeg købte så Freja og bagefter finder jeg så ud af at hendes stamtavle hedder DHL. Jeg går ind på hg og læser en del om DHL og at der ikke er mange Grand Danois’er der. Så lidt efter lidt føler jeg mig tvunget til at købe Zeus hvis jeg skulle have nogen former for mulighed omkring avl og opdræt. Jeg går ud og lægger de resterende 10.000 kr. for ham og tager ham med hjem.
Hun lovede mig højt og helligt at der ikke kom indavl i deres hvalpe… Da jeg så endelig har fået samlet deres begge tavler kan jeg se at der kommer 6,25 % indavl i dem. Det er heldigvis ikke så meget og lovligt, ’men hvorfor lyve om det? Selvom det kun var 1 %, så skal man da ikke lyve. Så sagde hun også at DHL var større end DKK på verdensplan, hvilket jo heller ikke helt passer.
Alt i alt følte jeg mig godt snydt og jeg havde jo ikke gjort hende noget..

Da jeg så fik sat mine vidunder skønne hvalpe til salg, blev jeg kontaktet af en som hed Emma H herinde, via min salgsannonce.. Hun lavede stavefejl i sine spørgsmål, som om hun var en lille pige.. Jeg sendte hende så en mail, med svarerne og hun lagde hele mailen i min salgsannonce – hvor der så blev lavet et indlæg om hvor dårlig en hundeejer jeg var, udfra mine svar til hende..

Så gik jeg lige en tur ind på brugere her på hg og det er faktisk ufatteligt hvor mange Emma H’er der er uden nogen profil?? Jeg har hørt, at personen jeg snakker om (ved ikke om jeg må nævne navn), er blevet smidt ud af hg før og derfor bliver hun nød til at lave falske profiler.
Jeg skrev så til en hg admin, at det altså var hende der sad bag. Det kunne man også se på de indlæg og besvarelser, hvor hun ihærdigt laver reklame for sit gamle pension. Men admin følte ikke at der var nok begrundelse for at fryse og hun kunne ikke rigtig huske hvorfor hun i tidernes morgen var blevet smidt ud. Er der nogen der kan det?

Men min pointe er… Hun bliver ved og ved med at dukke op og chikanere mig. Og nu er hun begyndt til mine hvalpekøbere også.. Hvor er det træls og aveligt at de skal stå imellem det her?!
Kan ikke forstå hvorfor hun bliver ved og ved?
Hundene har det godt her og hvis jeg var sådan en dårlig ejer og rådgiver, hvorfor så sælge mig hundene i første ende?
Er mest ked af at en af mine købere skal døjes med hende nu.
Hun skriver at jeg ikke har en dyt forstand på foder og hun råder til at skifte foder (jeg bruger Royal Canin og hun bruger et produkt, hvor hovedingrediensen er korn. Men det er jo ikke alle der ved det, da der ikke står på hendes pakke hvor meget der er i af hvad)..
Og hun skriver at jeg ikke har en dyt forstand på det jeg snakker om, da det er mit første kuld..

Lige et sur opstød fra mig af…

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nu er det snart nok!!
Kommentér på:
Nu er det snart nok!!

Annonce