4. maj 2007 Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Pyha... {{forumTopicSubject}}
Jeg mødte sent idag, så jeg sad her ved pc`en i formiddag. Hundene havde været i haven og Kaido og Blackie kom ind igen. Jeg gik ud fra at Lotus var hos mine forældre (som bor lige ved siden af). Det gør hun ind imellem, når hun skal have ro for Kaido. Så pludselig ringede det på døren. Det var den tømrer, som går og laver noget på taget hos mine forældre. Han stod med Lotus og spurgte om det var en af vores?? Whaaaaaaat??? Men den var god nok, det var Lotus. Han havde fundet hende ude på fortovet. Vi har 2,20 meter højt hegn, så jeg måtte hele haven igennem og kigge på hegn. Ingen brud nogle steder. Så gik jeg ind til mine forældre og her kunne min mor fortælle at tømreren havde været inde for at hente nogle brædder. Så Lotus må være smuttet ud der...Men jeg kunne have kysset den tømrer. Godt nok var det hans egen skyld at hun var gået ud, men det var jeg ligeglad med. Min skønne Lotus var ikke kommet noget til.... Benene rystede vildt bagefter....
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 536
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 536
Jeg stoppede og fik fat i hunden, resten af bilisterne havde for travlt med at komme på arbejdet. Kun en havde stoppet i den anden retning. Jeg tog hunden med i bilen og prøvede at ringe på deres hjemmenr.
Først da jeg kom over på arbejdet fik jeg fat i ejerne og spurgte om de manglede deres lille hund. De kom og tog hunden med hjem igen. Den havde været væk i over 1 time.
maj 2007
Ja og vi bor jo begge ud til samme trafikerede vej, hvor de kører MEGET stærkt ind imellem. Så ja, tanken og HVAD der kunne være sket........ Tør slet ikke tænke den!!!! For det skete heldigvis ikke!!
maj 2007
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Han rendte lystigt frem og tilbage,over en trafikeret vej..
Troede først,han fulgte med en mand.. men kunne så se,at han nok ikke ville tværs over vejen på den måde..
Han hyggede sig big time.. Ikke en bil,udover min stoppede..
Fik fat i ham og ringede til ejer,om ikke de manglede en ældre herre..
Ungerne havde glemt at lukke lågen !
At se glæden på ejers ansigt,var da de 20 min værd..
Fik jo både kys på kinden,en lille sludder og god opførsel af den flinke labbe han
Godt at Lotus ikke kom så langt væk..
Ville selv gå i panik,hvis en af mine var væk..
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Tusse altså, du må ikke skræmme mor sårn!!!
maj 2007
Nej, jeg vil slet ikke tænke tanken!!!!!
Pyha...