{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
466 visninger | Oprettet:

søger desperat gode råd {{forumTopicSubject}}

nu skal i høre jeg er kommet i noget af et dilemma. Jeg har fået en rigtig dejlig kæreste som har en super sød og kærlig am staff tæve på 6 år. .

Vores problem er at min amanda som er en tæve på 3 år, de kan ikke rigtig finde ud a det sammen, vi har prøvet og gå en tur med dem som resulterede i at de snærrede (virkelig snærrede) af hinanden :0( så når vi skal ses skal 1 a dem ALTID passes og det er rigtig rigtig stressende,og ikke mindst for de 2 piger. . . øv øv øv øv hvad skal vi gøre, kan vi nogensinde få dem til at acceptere hinanden??? Ingen a os ønsker jo på nogen måde og skulle a med vores børn. . Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger desperat gode råd
  • #1   19. nov 2008 prøv at forsætte med at gå ture sammen uden hundene kommer til at snakke og det skal være spændene steder så de koncentre sig om noget andet end hinanden .. og så gå vidre til at gå spor ved siden af hinanden og træne så i laver en masse hvor hundene skal arbejde og ikke snakke så de vender sig til at være i hinanden selvskab men uden kontakt.. men måske de aldrig komme til det desværre, da det jo er en race som ikk ar så gode til hunde af samme køb.. eller må i have et bur og så må de skiftes til at være sammen med jer og stå i et andet rum..

• #2   19. nov 2008 Prøv at motivere dem til at se hinanden.
    Hvis chunta har svært ved en anden hund har jeg siddet et stykke derfra med chunta - prøver at fange chuntas opmærksomhed med noget mundgodt når jeg har hans opmærksomhed helt (kontaktøvelsen) roser jeg ham og belønner ham - den anden hund rykker tættere på også gentager jeg rutinen.
    Det plejer at tage imellem ti min og en halv time men så kan hundene også gå pænt ved siden af hinanden.

• #3   19. nov 2008 Et par børnelågner kan også hjælpe. Ibens råd er også super - det gælder om at få hundene overbevist om at de ikke skal føle sig truet af hinanden

• #4   19. nov 2008 Hvordan har de to hunde det ellers med andre voksne tæver? Hvis de generelt ikke kan lide andre voksne af samme køn, tror jeg også I får rigtigt svært ved at få dem til at fungere sammen.

• #5   19. nov 2008 Tror det kan blive en sej kamp med 2 så "gamle" tøser........Måske umuligt.

Hvordan er de hver især nomalt med kønsfæller?

• #6   19. nov 2008 De kan måske vænne sig til hinanden og de måder, der er nævt er gode, men jeg ville nok aldrig lade dem være alene sammen. Selv om de lærer at acceptere hinanden, er det vigtigt, at I altid er der, når de er sammen, så I kan skille dem hvis/når det går galt.

• #7   19. nov 2008 Jeg ville da give det en chance med mange gåture sammen (i snor self).

Men jeg tror i må overveje den mulighed at de ganske enkelt ikke kan sammen. Det er jo ikke usædvanligt (særligt for de racer) at de ikke er supergode med hunde af eget køn som voksne, og det er ikke sikkert det kan ændres.

• #8   19. nov 2008 Hvad med en mundkurv på hver hund, og så gå en masse ture sammen. Efterhånden som de virker afslappet overfor hinanden, så fri leg, men stadig med mundkurv.

Kommentér på:
søger desperat gode råd

Annonce