Basta {{forumTopicSubject}}
Jeg så lige "Basta" idag fra i Torsdags. Der hvor det handlede om hundehandler...
Jeg blev noget chokeret, da jeg fandt ud af, at det ene sted var jeg i august ude, at se på en Shih Tzu-hvalp...
Min mavefornemmelse fortalte mig heldigvis, at det ikke var dér jeg skulle have min hvalp. Stedet var meget skummelt og deres voksne hunde var meget uplejet (og de var langpelset). Der var 2 hvalpe tilbage. En tæve og en han. Tævens pels var mat og strittede sjovt og hun gøede hele tiden. Hannen var korthåret og var lidt for rolig til at være en hvalp - efter min mening.
Jeg tog hellere turen fra Nordjylland og til sydfyn for at hente Fifi - som er helt fantastisk og SUND. Hun var en del større end den anden vi så på og havde rigtig flot pels. De blev også anklaget for at sælge hvalpe på 6 uger. De kunne heller ikke huske hvornår de var født!!!!
I programmet var det 2 der havde købt hvalp der og de døde indenfor 5 dage.... Meget tragisk.....
jul 2007
Følger: 19 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 527
Første sted jeg var ude at se på chihuahua i sin tid var også et skummelt sted som senere har vist sig at være en rigtig hundehandler,
så er glad for at min mavefornemmelse sagde mig det samme dengang som din ;o)
sep 2008
Følger: 2 Følgere: 19 Hunde: 1 Emner: 158 Svar: 2.531
jul 2007
Følger: 19 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 24 Svar: 527
for så ville der jo ikke være hundehandlere.
Altså mener at så ville ingen jo købe hund de steder og dermed ville der ikke være hundehandlere
sep 2008
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
http://sputnik.tv2.dk/?channel
apr 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 85 Svar: 2.590
Så finder du "Basta" og trykker på "Se alle". Programmet er fra den 13. november
nov 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 147
Ens mavefornemmelse plejer sjældent at lyve.
sep 2008
Jeg er da sikker på de elsker deres hunde, men jeg synes bare de var så uplejet og deres hjem så forfærdeligt ud udefra. Naboen kom forbi. Han var 60+ og lagde an på mig og min veninde (vi er 30) og stank langt væk af bajere.....Så jeg sagde bare jeg lige skulle snakke med min mand om det og så kørte vi i en fart!!!
Basta