{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

den VÆRSTE Prank ! {{forumTopicSubject}}

Jeg isdder nu her, derhjemme og er så godt som ved at skide i bukserne....
for ca 2 timer siden blir jeg ringet op a en kammerat, der beder mig komme med den xterne harddisk jeg har lånt.. det gør jeg så, men inden vi lægger på siger han " der er også noget du skal vide, den er sku helt gal herhjemme" så jeg og kæresten og en kammerat, køre hjem til min kammerat... vi sidder lidt og snakker frem og tilbage, så siger jeg " Nord, sig nu hvad det er der er galt" han siger så " ja hør, der render sku den mest spooky vinduskigger rundt herude man... han er helt bleg, og så står han bare og stirre ind af vinduet.... " NÅ ej hvor klamt" siger jeg så... så går der... 10 minutter ca, så står der bare den KLAMMESTE og jeg mener sen KLAMMESTE mand, foran det vindue... og han står ikke bare... han STÅR... og stirre fuldstændig udtryks løst ind af vinduet... jeg, kæresten og kammeraterne er lige ved at gå ud af vores gode skind, og vi ryster og er meeega bangee.... vi lukker så for gardinerne, og sidder så og snakker frem og tilbage... lige pludselig siger "nord" så at han lige skal på toilettet... han åbner døren til gangen går på toilettet, og så går den klamme mand forbi døren ( glas dør) stopper op, glor ind, og forsvinder... 2 sekunder derefter kommer han løbende forbi døren... "nord" kommer så ind igen... vi er alle lige ved at SKIDE i bukserne... helt vildt... så litge pludselig går døren op... det er så en tilsynsførende, fra det område der ska kigge til "nord"... hun tror jo IGNENSTEDER på os og begynder at gå og kigge rundt om kring " der er ingenting" så siger jeg så " hvis jeg går hen og åbner det gardin der, og han står der, løber du så ud og slår ham???" så siger hun " jaaa jaaa" jeg går hen, gemmer mig bag væggen og hiver gardinet fra.... og der står han så.. vi skriger og lukekr gardinet og jeg siger " så løb dog ud og hak ham en" hun siger " skal jeg gå derud alene? du må være sindsyg" .... så går døren op bag hende... og ind kommer den klamme mand.... jeg farer ind på soveværelset og låser døren... så høre jeg pludselig " hhahahah skat du må nok hellere tage den af nu" og så vidste jeg så, at det var et prank.. men et prank på ca 1,5 time med folk der ryster og skriger af skræk... da jeg så hørte det, rejser jeg mig, går ind i stuen og siger " Nord, du skal aldrig nogensinde tale til mig igen" og går ud.. og jeg har min hensigt at holde hvad jeg sagde.... jeg kan bare på INGEN måde tage sådan noget... finder lige et billede af den maske som han havde på ham der så i kan se hvor klamt det ser ud!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  den VÆRSTE Prank !
Kommentér på:
den VÆRSTE Prank !

Annonce