{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

En smule foruoligende :( {{forumTopicSubject}}

Min mor har flyttet fra et rækkehus med have til en lejlighed med altan det er så også fint nok .. Hunden har det godt med det osv... Men nu er det jo så at en dag min mor kommer hjem, kommer naboen ud hvor hun siger ja du får snart en klage alle i opgangen har klaget over din hund selv dem på tredje Har hørt din hund hyle.. og hvis du ikke kan magte ham så giv mig ham er beskeden fra naboen.. (ska lige siges min mor bor på første sal)..

Min mor står måbende og siger hvorfor ??..Naboen forklare at min mors hund sku stå og hyle fra min mor går til min mor kommer hjem... Hvor hun tænker åhh nej gør han virkelig det og er rigtig ked af det på opgangens vejne og sådan..De snakker lidt frem og tilbage for naboen er jo så "flink" og siger jamen jeg bestemmer i den her opgang siger naboen så, Så jeg har sagt til de andre i opgangen at de ska give dig en halvanden måned før de må klage fordi hunden skal jo lige falde til siger hun til min mor så flink som naboen jo nu er..

.Men min mor går så ned til underboen og spørger hende på min opfordring.. Om vores hund er meget slem for så sku hun nok få gjort noget ved det..Underboen står så lidt undrende om hvad problemet var?...Ja jeg har lige hørt fra naboen at min hund står og hyler fra jeg går til jeg kommer hjem ...Men underboen har absolut intet hørt hverken hyl eller noget...

Men i rækkehuset er der heller aldrig nogle der har sagt noget og der har han altså kun hylet lidt for vi har lavet hvalp alene opgaven..
Nu tog jeg så en test på min mors hund hvor jeg gik fra lejligheden hvor jeg så stod nede i opgangen for at høre om han pev for hvis dem op på tredje kan høre ham så kan jeg vel også høre ham fra opgangen.. Min mor var inde hos hunden og han pev rigtig højt og jeg stod så i opgangen og lyttede og kunne absolut intet høre ... Men det naboen også sagde var at min mor jo slet ikke var hjemme hos hunden altså så det er jo klart hunden piver.. For det første er min mor kun væk hjemme fra i tre timer af gangen på grund af hun er førtidspensionist og for det andet hvor ved naboen det fra når hun siger hun selv arbejder??...

Når men problemet er så hvad kan vi gøre for at min mor ikke for en klage for noget naboen Måske finder på?.. Altså jeg forstår ikke hvad hun har i hensigten på at skade min mor på den måde?..Min mor er ikke selv stærk nok til at sige fra og jeg sidder virkelig med ondt i maven på min mors vejne ..

Men nu kommer naboen hele tiden ind til min mor og siger dit og siger dat med hendes hund at hun vil eje den og sådan noget hvad pønser hun på ?...Nogle der kan hjælpe hvad skal vi dog gøre ? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En smule foruoligende :(
  • #1   13. nov 2008 Hvis din mor får de 3 nærmeste naboer til at underskrive en erklæring på at hunden IKKE hyler vil det blive MEGET svært for hendes nabo at bevise det modsatte

• #2   13. nov 2008 Okay det må vi prøve på for det er da virkelig vildt det hun har gang i ?

• #3   13. nov 2008 overcvåg.. sit et kamera til at afspille.. vi har nemli fået anmeldese fra politiet på det samme.. og det viste sig at naboen selv gik og bankede på vores vinduer og smækkede med brevsprækken.. så optag det.. det er fuld bevis..

• #4   13. nov 2008 Gør jer selv den tjeneste at optage hunden, for at finde problemets omfang.
    Desuden tror jeg det er vigtigt at det er din mor der prøve at stå ude på opgangen, og at han er helt alene. Vær også lige opmærksom på, at det ik er sikert at den begynder at hyle med det samme. Derfor er det en god ide at optage hunden.

• #5   13. nov 2008 hun fortalte selv at hun bankede på vores dør når han hylede gad vide om hun prøver på at få ham op og køre?.. men det er da virkelig sygt af din nabo.. men det må vi prøve ?

• #6   13. nov 2008 Men har hun opbakning fra de andre på at hunden ik siger noget, så er der jo ik noget at komme efter;)

• #7   13. nov 2008 Camilla.. Ja det må vi prøve på for han har intet gjort i rækkehuset smiley

• #8   13. nov 2008 Jean- Det kan jo være pga flytningen at det er startet.

• #9   13. nov 2008 Camilla..Ja det er rigtig nok men vi har jo prøvet at høre ham.. men ja du har ret vi må have lidt stærkere beviser ...

men ska vi så i gang med hvalp alene igen ?

• #10   13. nov 2008 Jean- Ja det er en god ide, hvis det viser sig at være sandt:)
    Vær lige opmærksom på de bitte små ting når i står i opgangen og lytter. Jeg har gjort det samme, og hørte ik et pip fra hunden. Det viste sig så, at det der startede hans hylen, var når han hørte jeg gik ned af trapperne. (jeg stod bare udenfor døren)

• #11   13. nov 2008 Hold den sure nabo på afstand for det virker som om at der er noget andet hun gerne vil andet end at lege politi.

Din mor skulle prøve at optage hunden når hun går hjemme fra. For det kunne rent faktist godt være seperations angst nu når hunden er kommet i nyt hjem.

Jeg prøvede engang da jeg havde min hund med på ferie at min nabo sagde at den havde hylet og pebet i 4 timer. Det fattede jeg jo intet af.
    Men så optog jeg min hund når jeg gik og jeg kan love dig for at jeg blev chokeret. Min ellers rolige hund var helt oppe at køre. I de 3 mdr vi var i spanien kunne hun ikke være alene. (skal lige siges at jeg ikke havde det psykisk godt i de 3 mdr så det spiller også en rolle)
    Da vi kom tilbage til DK og ind i vores hus var aleneproblemet ikke et problem mere.

• #12   13. nov 2008 Som nogen siger... sæt et kamera eller en eller anden form for optager op og se om hunden hyler.

I kan jo også begge forlade lejligheden og stille jer og lytte om der kommer nogen lyde derinde fra. Er der ro i lang tid, så prøv at banke på døren for at se hvordan hunden reagerer.

Hvis den tror I er gået og den hyler som naboen siger, så vil den jo også gøre det hvis I står i opgangen og hunden tror I har forladt den.

Hvad naboen vil få ud af en klage over hunden hvis anklagen ikke har noget på sig aner jeg ikke, men hvis den ikke hyler er andre måske villige til at skrive under på dette.

Jeg gik og til forbi et hus, hvor de på et tidspunkt havde 3 hunde der hylede, når de ikke var hjemme og det skar i mit hjerte at høre hvor kede af det de var.

• #13   14. nov 2008 De fleste mobiltelefoner har en lydoptager. Så sæt optageren igang når i går, og hør om der er noget når i kommer hjem.
    På den måde kan i nemlig sørge for, at "afskedsrutinen" er som den plejer at være (indklusiv det der evt sætter den igang....)

Kommentér på:
En smule foruoligende :(

Annonce