{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Hundeshop {{forumTopicSubject}}

Jeg kender en der står og skal til at åbne en hundeshop online. Hun spurgte mig om jeg ikke ville høre til hvad hundeejer kunne tænke sig.
Så derfor, bruger nogle af jeg onlineshop? Hvad køber I? Og hvad er vigtigst for jeg? Giver I gerne mere for specielle varer i god kvalitet?
Håber der er nogen der lige har tid til at give et godt svar, så der kunne blive oprettet en shop, som bare ville blive rigtig god for kunderne.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundeshop
  • #1   13. nov 2008 Jeg savner tit legetøj på nettet. Altså ting som ikke er hjerne-legetøj eller KONG. Især søde bamser med piv. Og spændende godbidder. Halsbånd osv er der jo i tons af på nettet, men synes der mangler så'n nogle dagligdagsting som legetøj og godbidder.

• #2   13. nov 2008 Når jeg handler online, så er det gerne kvalitetsvare og har intet imod at give den pris man stort set også giver i en fysisk forretning.

Flere netshoppe smider en pose godbidder med når man har bestilt, så får man også lidt for sine portokroner *G*

Derudover, så skal en forretning efter min mening besvarer mails hurtigt eller oplyse i hvilket tidsrum de bliver besvaret, kundeservice er et must.

Ingen brok eller lign. ved retunering af varer

• #3   13. nov 2008 Jeg syntes osse det rart at få varerne rimelig hurtigt...*ss*

• #4   13. nov 2008 Ja ok, det regnede jeg med var en selvfølge *G*....de steder jeg handler, der har jeg som regel varen dagen efter, hvis jeg bestiller om formiddagen

• #5   13. nov 2008 Tusinde tak for jeres hurtige svar, ved at alle dette vil blive eftertænkt, vder bliver lagt meget vægt på at lave en side, som kunderne efterspørger og ønsker

• #6   13. nov 2008 Jeg handler Online i bla hundeshoppe og her er nogle af de de værdier jeg sætter pris på (ikke nævnt i priotering)

* Hurtig ekspedition.

* Effektiv kundeservice.

* Oplyse kunden når varen(e) kan forventes at blive modtaget samt evt. om varen er hjemme.

* Hvis der betales med kreditkort, hæv først beløbet når varen(e) er afsendt.

* Når varen(e) er afsendt send en mail til kunden med track and trace nummer.

* Pak varen(e) ind i silke papir med en sløjfe på så kunden føler sig kræset for.

* Vedlæg en lille gave til hunden som er gratis samt brochure & visitkort på firmaet, så modtageren kan reklamere for en een uden at det kommer til at koste firmaet noget.

* Et bredt sortement af både 'ordinere' vare samt de mere dilikate vare alt i bedste kvalitet.

* Have et udvalg i race betinget vare, såsom kalender, figure + andre nips og smykker til mennesker, her tænker jeg på et vedhæng eller andet.

....kan ikke lige komme på mere nu

• #7   13. nov 2008 Der var lige en til

* Returnering eller reklamation uden besvær.

• #8   13. nov 2008 Det allervigtigste for mig er at shoppen er overskuelig og nem at bruge. Jeg kan blive noget så møgsur hvis jeg har brugt 30 minutter inde i en shop for så pludselig at finde ud af at der kommer lige 150 kr. i forsendelsesgebyr på bestillingen eller at jeg først får at vide når jeg tjekker ud, at en vare er udsolgt og man skal vente 6 uger på den.

Dårlig kundeservice er også en hovedgrund til at der er visse netbutikker, som jeg har svoret aldrig at benytte igen.

Nu har jeg selv en netbutik og jeg ser derfor meget på om det lovmæssige er iorden (sikkerhed, kundeoplysninger, firmaoplysninger m.m.) før jeg handler ved andre netbutikker, men ved så ikke om det er fordi jeg er miljøskadet. smiley

Jeg køber hovedsageligt småting til Lia på nettet, godbidder, hundeposer osv.

Håber din veninde er klar over at der er en del gode danske hundebutikker på nettet allerede, så der er noget konkurrence, hvilket betyder, at hun bliver nødt til at adskille sig på en eller anden måde for ikke at forsvinde i mængden.

Kommentér på:
Hundeshop

Annonce