{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til dyrlæge regningen.
  • #1   12. nov 2008 det tror jeg ikke du kan få hjælp til desværre men du kan sikkert få en afdragsordning hos din dyrlæge.

  • #2   12. nov 2008 kan du ikke lave en aftale med din dyrlæge:-)?

  • #3   12. nov 2008 hej. jeg får selv førtidspension... og ved hvordan det er med de store regninger.. har brugt langt over 12ooo på min tæve indenfor 14 dage. HELDIGVIS har jeg en dyrlæge, der går med til at jeg betaler af på reningen via afdrag. måske du skulle snakke med din dyrlæge om det kunne lade sig gøre..

  • #4   12. nov 2008 Birgitte - tror desvære ikke , det er noget man kan søge hjælp til , er ked af din hund er syg , og håber du finder en løsning.

  • #5   12. nov 2008 Jeg mener faktisk at dyrenes beskyttelse i særlige tilfælde hjælper med regninger. Men om dette er sådan et tilfælde skal jeg ikke kunne sige.

    Noget andet, som self ikke hjælper dig nu, men måske kunne i fremtiden, er at jeg synes du skulle kugge på mulighede for en sygeforsikring afdin(e) hunde(e)


  • #6   12. nov 2008 Du kan prøve denne:
    Fonden er stiftet efter boet efter tømrermester Knud Vagn Thoustrup Nielsen og dennes hustru. Fondens formål er efter afdødes ønske at yde økonomisk støtte til behandling og bevaring af dyr efter følgende retningslinier: Der kan af private personer søges hjælp til dyrlægebehandling, medicinsk eller kirurgisk behandling af kæledyr, udført enten ambulant eller ved indlæggelse på dyrehospital. Behandlingen skal dog være af mere omfattende og kostbar art, idet der ikke kan søges støtte til forebyggende behandlinger, herunder periodevise sundhedsmæssige undersøgelser. Tilskud ydes ikke til dyr, der er anskaffet i erhvervsøjemed (landbrug, kenneler mv.) Støtte kan søges af personer, der ikke selv har økonomisk mulighed for at betale for behandlingen. Som retningslinie kan angives, at ansøgerens indtægt ikke overstiger, hvad der svarer til fuld folkepension. Ansøgning om økonomisk støtte sendes til nedennævnte adresse. Ansøgningen skal være vedlagt udgiftsbilag for behandlingens art og omfang, ligesom ansøger er forpligtet til i forbindelse med ansøgningen at dokumentere sine indtægtsforhold. Ansøgninger, der ikke er økonomisk attesteret, behandles ikke. Ud over økonomisk støtte til private kan hjælp søges af zoologiske haver til forbedring af forhold for dyrene. Foreninger og organisationer, der har til formål at hjælpe truede dyrearter kan søge fonden ligesom der fra organisationer kan søges hjælp til vinterfodring af ænder og andre svømmefugle. Ansøgninger fra private personer behandles løbende, mens ansøgninger fra foreninger og organisationer behandles efter ansøgningsfrist den 31. marts og den 30. september. Ansøgning med relevante oplysninger sendes til: Jytte og Knud Vagn Thoustrup Nielsens Fond, v/dyrlæge Vibeke Korup, Uhresøvej 23, 7500 Holstebro.


  • #7   12. nov 2008 Host, inden man anskaffer sig en hund ved man at der kan komme uforusete regninger hvis man ikke tegner en sygekasse fra starten så må det da værer fordi man har pengene. ja sorry jeg er lidt bisk men bliver lidt gal over at man anskaffer sig en hund uden at tænke på hvad der kan ske f.eks dyrlægebesøg.
    Men ja prøv og se om din dyrlæge ikke går med til afbetaling.


  • #8   12. nov 2008 du kan da på ingen måde når du får en hund vide om du om 2 år eller 5 år blir arbejds løs, førtids pensionist eller lign. så det da noget fis at fyre af når nogen pænt spørg om hjælp for at deres dyr kan blive ..

  • #9   12. nov 2008 En ting er at have råd til at have en hund med de mest almindelige udgifter til dyrlæge osv.
    Og det er da også muligt at folk havde godt råd til uforudsete dyrlæge-regninger da de anskaffede sig hunden. Men derfor kan det da ske for enhver, at man ryger ind i en økonomisk dårlig periode og så er det ikke lige så fedt med uforudsete store dyrlæge-regninger.

    Synes ikke man skal kaste sten efter mennesker på den måde - det kan ske for enhver !
    Tænk over det !


    Men der udover tror jeg ikke der er nogen steder at hente hjælp til dyrlæge-regningerne. Men prøv om du kan få en afdragsordning hos dyrlægen.


  • #11   13. nov 2008 Jamen, det kunne da sagtens lade sig gøre, at opdrætter betaler første års sygeforsikring, men så tror jeg da bare at opdrætterne vil sætte hvalpeprisen forsikringens pris op og så kunne det jo lige så godt være køberen der selv betaler forsikringen.

  • #13   13. nov 2008 Uanset om man har sygeforsikring eller ej, så skal pengene som regel smides hos dyrlægen og sygeforsikring dækker langt fra alt.

    Jeg har sygeforsikring og hele tiden haft det mål at der skulle stå omkring 10.000 til til dyrlægeregning på Fie´s konto, men rammer man rigtig mange dyrlægebesøg og forsikringen ikke dækker disse, ja så kan man hurtigt løbe tør.

    Håber at trådstarter finder en brugbag løsning *S*


Kommentér på:
Hjælp til dyrlæge regningen.

Annonce