{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

AV... Oliver er kommet til skade... {{forumTopicSubject}}

Av for pokker, Oliver kom til skade for ca 2 timer siden... til at starte med kom han løbene ude fra haven, efter at have været ude og tisse - vi opdagede derefter at han blødte fra hans ene pote, jeg fik stoppet blødningen og sat en mindre forbinding omkring. Bagefter kunne vi ikke forstå at det stadig blødte - så opdagede jeg til min skræk at det blødte fra hans bagparti - pungen/klokkerne hvad man nu kalder dem - da jeg fik kigget lidt nærmere på det kunne jeg se at der var et hul på størrelse med en 1 kr. på pungen og jeg kunne se lige ind - jeg ringede til vores dyrelæge men da han mente det ville tage for lang tid at komme ned til hvor der var vagt d.d. (ca. 60 km) skulle jeg istedet for ringe til en dyrlæge i nærheden, vi fik ringet og aftalte med en dyrlæge i Roskilde at vi skulle mødes en ½ time efter - Oliver blev lagt i narkose og fik syet pungen sammen igen. Nu ligger han her ved min side og er helt væk han har fået en halskræve med hjem som han skal have på når vi ikke er her. Derudover må Tux og Oliver ikke være sammen uden opsyn da det kan være at Tux vil slikke på såret hvilket ikke er så godt her i starten, men heldigvis vil min svigermor gerne passer ham i morgen så vi er sikker på at der ikke sker noget imens vi er på job...

Sikke dog en julegave - 4000 kr. dirkete ned i lommen på dyrlægen - heldigvis har vi en sygeforsikring, det hjælper lidt på det...

Med venlig hilsen

Malene J & Co.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AV... Oliver er kommet til skade...
Kommentér på:
AV... Oliver er kommet til skade...

Annonce