Klog hund..........eller?????????? {{forumTopicSubject}}
Har lille Felix på ca. 9 mdr.!! Hver morgen vinker jeg farvel fra stuevinduet til først min mellemste datter og søn, og en halv times tid senere til min ældste datter-
En morgen satte jeg nærmest for sjov Felix op i vindueskarmen for at vinke farvel til ungerne, og derefter har han trofast hver eneste morgen når han hørte hoveddøren blive åbnet og lukket og jeg er kommet ind i stuen, hoppet rundt omkring mig imens jeg går hen til vinduet. Når jeg har hevet persiennenn væk, så hopper han op ad mig og når jeg bukker mig ned kravler hanop i mine arme. Han er helt vild og slapper først af når jeg sætter ham op i vinduskarmen og han stå på bagben med forpotterne oppe på vinduet, og så kan man se hvordan han følger børnene med øjnene. Når så børnene er væk så viser han at nu kan jeg godt sætte ham på gulvet igen!!!!!
Han er da klog..........er han ikke????????????
Ungerne elsker når han "vinker farvel"
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
Og Felix behøver jo ikke at få at vide at han ikke er så klog alligevel!!!!!! Hvad han ikke ved bliver han jo ikke dum af,.......vel!!!!!!!!!
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
maj 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 137 Svar: 2.558
Han hopper og spjætter allerede inden jeg har fået flyttet den blomst som skal´give plads til ham!!!!!!!!!!!
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
emma er ikke med pga hun er med manden på job, ellers er hun også velkommen i skolen...
Klog hund..........eller??????????